{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.200 visninger | Oprettet:

Opråb til ejerne af den nye volvo FH + Alle andre lastvogn´s elskere {{forumTopicSubject}}

Er det kun mig der syntes at den nye FH ser dum ud, med skrå strippen sidder så højt placeret???
Jeg har mødt et par bilen, hvor strippen har været placeret som på de gode gamle FH´er.. Det er vel folk selv der har flyttet den. Vil jeg tro?? Men det giver da godt nok bilen et noget pænere look, den ser ikke bøvet ud, som men den høje placering. smiley

Jeg syntes at alle ejere af en ny FH. Skal få flyttet Volvo skrå strippen ned, hvor den pynter bedst på den ellers så flotte nye volvo.. Så kunne det være en slags opråb til volvo`s designere, om at her har de virkelig begået et stor fejl.. Eller måske bare været sindsyg fulde på tegnestuen den dag fronten´s look skulle besluttes..

Lad mig høre.. Har i sammen mening? Eller er det bare mig, der syntes den er helt gal. smiley

Her er et eksempel:
http://www.lastbilgalleri.dk/forum/storbilledevisning/6050-fladtaget_volvo___skrevet_af_mikkel_k_p


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opråb til ejerne af den nye volvo FH + Alle andre lastvogn´s elskere
  • #1   10. maj 2014 Kan kun give dig helt ret ! Synes godt nok også at det ser åndsvagt ud med logoet placeret så højt

  • #2   10. maj 2014 Til dels vil jeg give dig ret, men jeg synes egentlig ikke det gør noget det sidder hvor det sidder originalt. Det er trods alt et nyt look, og det inkluderer også logoets placering. I øvrigt er logoet på de nye stadig synligt når man kører med hegn smiley

  • Lasse E
    Lasse E Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 51
    #3   10. maj 2014 Det er et nyt design, hvilket Volvo trængte til, efter mange år med den gamle hytte.
    Jeg synes ikke det gør noget at den sidder hvor den sidder, dog synes jeg også det ser godt ud når den er flyttet ned.
    Du bliver nok nødt til at komme videre i livet, tror næppe Volvo ændre det, fordi en flok danske "lastbiltosser" flytter logoet, tror først de vil gøre noget ved det hvis de de danske "lastbiltosser" stopper med at købe Volvo smiley


  • #4   11. maj 2014 Danske "lastbiltosser" STOP med at købe volvo NU... STOP... Ha ha smiley


  • #5   11. maj 2014 det volvo mærke SKAL sidde hvor det altid har siddet.. længere er den ikk...

    jeg håber at volvo retter det til næste model


  • #6   13. maj 2014 Forandring fryder smiley

Kommentér på:
Opråb til ejerne af den nye volvo FH + Alle andre lastvogn´s elskere

Annonce