{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trucking
  • #3   16. apr 2014 personligt ... har jeg ikke hørt en radio udsendelse ii over et år..... til gengæld har jeg hørt omkring små 60 bøger, af forskellig art.

    lige fra :
    Andy Mcdermoot - Jagten på Atlantis (spænding)
    over...
    Andy Mcnap - Nick Stone serien..
    Dan Brown (krimi)
    H.P. (fantasy)
    Eragon (fantasy)
    Hobitten og Ringenes Herre ( fantasy / eventyr)
    til Stepheny Meyer - Vandrende sjæle.(fantasy)
    og et par "lær sprog" bøger..

    Ina : der er så mange oplæsere, så det handler om at finde en oplæser som passer til dig, for selv den mest spændene bog kan blive kedelig af den forkerte oplæser....


  • #5   16. apr 2014 Walkie, den er der sku ikke mange der bruger mere foruden jord bilerne. Men lad os få walkien tilbage, og med den kommer sammenholdet.. Hvis det altså ikke er forsent.. Min walkie er altid tændt (gammel vane) og den er sten død..

    Personlig høre jeg meget musik, eller sætter en stand up komiker på..


  • #6   16. apr 2014 Enig med TinTin, dog vil jeg sige at min ikke var stendød, er var tit russere ind over... smiley

    Men ja lydbøger er det store... Jeg forsøgte mig med det for nogle år siden, men kunne slet ikke holde koncentrationen, men nu jeg er blevet LIDT ældre, så er det blevet bedre..

    Jeg kan personligt anbefale Wallander serien og ligeledes A Gruppen...


  • #7   17. apr 2014 Min walkie er også altid tændt ligger dog på kanal 2 for det meste da jeg sludre med en kollega i løbet af natten der køre i samme område.
    Men det er jo også klart i ikke høre en skid hvis i køre rundt med de små standart bøsse antenner. Få monteret en ordentlig antenne også kommer der sgu nok mere liv i. Jeg køre rundt med sådan en her og der er smæk på http://www.iccom.dk/radio-hobby/ML145%20mobilantenne%2027%20Mhz.htm


  • #8   18. apr 2014 Som forhenværende walkie-vrag må jeg tage mig til hoved, hvis din walkie står rent på frekvensen, din antenne er i standbølge, og du ellers er fri for klassiske fejl som at at få generator-støj ind over, så BURDE der nu ikke være forskel om du bruger en "bøsse" antenne eller en såkaldt "amr. antenne"

  • #9   18. apr 2014 Sover, ser tv, på Skype med venner, tjekker lasten, skriver kørselrapport, ringer vognmanden og forlanger mere i løn, Skifter belysning og ser efter vognen, passer på mine snekæder, smører skammelen, vasker og gør rent i vognen. bare som noget af det der får tiden og jobbet at fungere.. den walkie er jeg ik så meget for at bruge, men det sker....

  • #10   19. apr 2014 Futte nu når du har lidt forstand på det må du vel også give mig ret i det jeg siger.
    Der er mange af de standart monteret antenner som ikke står i standbølge. Og jeg mener det er Mercedes og Man der køre med forholdsvis små antenner og scanias er en del større.
    Men nu større antennen er nu mere kan du modtage og sende.
    den antenne jeg linker til har jeg Været oppe på en 20 km i rækkevidde
    med en almindelig Danita. Og med forstærker på løber den næsten det dobbelte. Så hvis der er noget jeg tager fejl af må du endelig fortælle for det jeg har lært og fået banket ind i hovedet er det jeg beskriver her


  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

    Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #11   19. apr 2014 Lydbøger - lydbøger og lydbøger smiley
    Og er jeg meget træt en nat så bliver der skruet op for specific.dk via tlf/radio


  • #12   20. apr 2014 NVZ ... Jeg er tildels enig med dig.. Vi kan blive enige så langt som at de standart antenner som de fleste biler bliver lev. med i dag, skal justeres for at stå rigtigt, for de bliver bare "fabriks indstillet"...og også i at de i forhold til de "gode" antenner er ret skod... men de er jo desværre bremset at økonomi, og sætter derfor en antenne på som er "god nok"....

    der ud over bliver vi så uenige.. for når du sætter en 180cm antenne på din bil vil du blive nød til enten at sætte den på spejlarmen eller på bagvæggen, for at undgå og få den til at ramme hver eneste bro du kører under på din vej, problemet er at den på spejlarmen ( på trods af hvad mange østbiler gør) ikke får den korrekte "jord", og derfor bliver retnings bestemt. eller på bagvæggen af hytten hvor dens sending bliver begrænset af traileren.

    http://www.pjbox.co.uk/cb-radio/cb-antenna-mobile/president-mississippi-export-cb-mobile-antenna.html
    eller..
    http://www.iccom.dk/radio-hobby/ML145%20mobilantenne%2027%20Mhz.htm

    Begge antenner er præsis lige gode, målt ud fra sending og modtagelse,
    (afprøvet på Danita 640 en 4x4 stående på Farø-broen, til modtage station i Maribo. på ren spille (4w) )
    3 i udslag og en Romeo4 i modulering, modtaget på en Midland Alan 27.


  • #13   20. apr 2014 Så snak sgu da dansk Futte... smiley

  • #14   21. apr 2014 Der kan du jo se Futte vi er jo slet ikke uenige for du har jo ret
    Det er enten pest eller kolera og have ordentligt antenne monteret
    medmindre man finde en løsning.
    Men med de antenner du har testet synes jeg det er ret godt klart af den lille og gå i gennem og modtage med 3sgrader men man kan sige du holder også med vand rundt om


  • #15   29. apr 2014 Nu har jeg lige set Fotofælden afsnit 4 på tv2. Der kan i andre se hvad chauffører laver... Og jeg vil sige TAG JER SAMMEN.!! Jeg var ved at slukke flere gange, fordi det var det mest pinlige jeg længe har set... Programmet kan ses på tv2 play..

Kommentér på:
Trucking

Annonce