{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.198 visninger | Oprettet:

LastbilGalleri.dk
LastbilGalleri.dk Administrator

Tilmeldt:
10. dec 2010
Følger: 1 Følgere: 19725 Emner: 23 Svar: 38

LG-Info: Nyt på siden og iPhone-app! {{forumTopicSubject}}

I dag har vi uploadet nogle ændringer, som led i at gøre siden mobilvenlig. Det er et længerevarende projekt, og derfor vil der fra tid til anden ske få ændringer her på siden.
Det du, som bruger, mest vil lægge mærke til, er:

- Baggrundsfarven har ændret sig lidt
- Dit profilbillede er blevet beskåret - og nu er kvadratisk.

Desuden kan vi fortælle, at arbejdet med vores app skrider fremad. Vi er nu i en af de sidste testfaser, og glæder os meget til at kunne præsentere den for jer.

App’en kommer i første omgang til iPhone, da langt de fleste, der tilgår siden via smartphone har iPhone. Det betyder dog ikke, at vi har glemt Androidbrugerne, og vi kigger allerede nu på Android-app, som vil gå i gang efter søsætniningen af iphone-appen.

Mvh. Rikke/LastbilGalleri smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LG-Info: Nyt på siden og iPhone-app!
  • #1   7. apr 2014 Synes det er sjovt der meldes at de fleste har iPhone, da der sælges flest Android og at det oven i købet er billigere at udvikle apps til Android, men ser da frem til det færdige resultat.. smiley

  • #3   7. apr 2014 Skulle vi ikke hellere bruge vores hoveder på hvordan vi kommer af med EU, og får vores suverænitet tilbage..

  • #4   7. apr 2014 Jo jo Tin Tin, men det har jo intet med dette emne at gøre, du siger jo heller ikke det samme til konen når hun skælder ungerne ud over de ikke vil rydde op på værelset! smiley

    Ina, du har ret.. smiley


  • #5   8. apr 2014 Hvordan har dette indlæg med Generel Diskussion at gøre når vi snakker lastbiler?

    Desuden kan i ikke regne med at langt de fleste brugere logger på fra en iphone.

    Mange android telefoner vises ikke engang som mobile enheder i jeres system.
    Jeg kunne sagtens komme med en lang og teknisk forklaring men regner stærkt med at det ikke er dig der sidder og programmerer Rikke.
    Hvis man laver en hurtig scanning af jeres netværk og sikkerhed vil man desuden finde manglen på sikkerhed. Nu behandler bazoom ikke selv oplysninger omkring betalingskort men man kan alligevel tvinge sig adgang til disse oplysninger via jeres servere. Som verden udvikler sig idag så syntes jeg i burde bruge mere energi på at få lukket jeres sikkerhedshuller så i ikke ender med en stor hackerskandale som f.eks. Sony Entertainment Network, Skat, Nets og mange andre. Det er så få resurcer der skal til. At gøre hele Bazoom til en App tager mindre end 16 timer hvor den derefter kan udgives til både iphone og android enheder.


  • #7   9. apr 2014 Den kunne jeg godt regne ud.
    Men vælger man ikke at få vist Off Topic så må man jo også selv tage konsekvensen?

    Jeg vinder jo heller ikke i Lotto når jeg ikke spiller?


  • #8   9. apr 2014 Windows phone?

  • #9   11. apr 2014 Vi kan se hvilke devices, der bliver brugt på siden. 71% af besøg på LG via smartphones kommer fra iPhones, 26% fra Android og 1% via Windows Phone. Vores Iphone app er pt. i test og Android kommer efterfølgende. Vi har pt. ingen planer om Windows Phone, men vokser antal af besøg til vores sider kigger vi også på den:)

Kommentér på:
LG-Info: Nyt på siden og iPhone-app!

Annonce