{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.759 visninger | Oprettet:

opstart og kørsel {{forumTopicSubject}}

jeg har en kammerat der godt vil starte som vognmand med tip kørsel og muligvis Blue Water men han har ikke særlig meget erfaring men han brænder for faget og er i gang med bank revisor osv. men hvad vil give bedst for en nybegynder jeg tænker er det tip eller kørsel til butik gode råd søges


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opstart og kørsel
  • #1   10. feb 2014 Det er et spørgsmål som du sikkert aldrig vil få et brugbart svar på...

  • #2   10. feb 2014 Kommer jo også an på om det tipkørsel på kontrakt eller 5m3 sand til bondemand Jensen, det sidste vil give en meget vanskelig opstart smiley

  • #3   10. feb 2014 han mener blue Water giver mere end Freja og dsv


  • #4   10. feb 2014 Det er slet ikke utænkeligt, men der kan jo være andre som mener det stik modsatte...
    Sådan er det jo når man skal forhandle priser hjem...


  • #5   11. feb 2014 Jeg gider ik udtale mig om hva der er bedst, og hva man skal.

    Men hvis man vil køre tip kørsel. Så er der nogen måneder om året hvor det går rigtig stærkt, og hvor bilen er fuldt beskæftiget hele tiden.
    Der er måneder hvor der kun li er det der skal være for at det kan gå.
    Og der er altid nogen måneder hvor der ik er en skid og lave, og hvor man ik skal påregne at tjene nogen penge.

    Og det er lige gyldig om man vil køre korn og foder, sand og grus, astfalt og fræs eller flis og Træpiller. Så vil der altid være perioder hvor det ik er så nemt.

    Blue Water, hcs, DSV, Frode osv osv.
    Har normalt vis altid kørsel hele året rundt. Det er muligt der er nogen perioder hvor det ik går så stærkt, men der vil altid være kørsel til de faste vognmænd. Det er muligt at penge ik er så store som det man muligvis kan tjene andre steder
    Men tilgengæld har fast arbejde også en værdi man ik kan pris sætte.


  • #6   15. feb 2014 Med hensyn til kørsel til butik så kunne Andreas Andersen
    Også være et bud nu når du er i gang med at indhente priser


Kommentér på:
opstart og kørsel

Annonce