{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.727 visninger | Oprettet:

LarsK
LarsK
Tilmeldt:
11. jan 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

1. gangs køber.... -hvor ligger renault i forhold til andre mærker (Iveco, scania osv) {{forumTopicSubject}}

Hej
Ja, jeg er helt ny her på forumet..
Jeg skriver fordi jeg er ved at kigge på lastbil, til mit teltudlejningsfirma.
Jeg forestiller mig en 18 tons bil med presseningsgardiner. (så jeg kan læsse fra siden med minilæsser).
Jeg kommer ikke til at køre mange kilometer.. ca. 10.000,-/året (primært sommer)
Min viden om lastbiler er desværre meget lille... så det kunne være rart med nogle input og råd..
Hvad er godt? -har set en renault fra '05 til ca 100k(som er mit max budget) som ser flot ud...
håber på nogle venlige sjæle vil hjælpe lidt her.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1. gangs køber.... -hvor ligger renault i forhold til andre mærker (Iveco, scania osv)
  • #1   11. jan 2014 prøv at kontakte Morten Stegemejer fra www.dinlastbilmaegler.dk han tilbyder uvildig rådgivning i forbindelse med køb og salg af lastbiler, samt meget stor teknisk viden.

  • #2   12. jan 2014 Lige et side-spørgsmål, vejer dit gods så meget så en 18 tons er nødvendig? Jeg ved telte er tunge, men kan du nøjes med en 12 tonner, så er der en del penge at spare hvert år...

  • LarsK
    LarsK Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   12. jan 2014 Ja... det vejer så meget... jeg er nødt til at skal op i en 17-18 t bil... smiley

  • #4   12. jan 2014 okay hvorfor en lukket bil nu ved jeg da f.eks hornborg teltudlejning ved horsens har en åben bil med en lille kran og selvføldig en løs pressening til at smide over godset med en kranbil sparar du jo minilæsser ????????????????

  • #5   13. jan 2014 Nu kan han jo ikke bruge en kran til at komme de steder som en minilæsser, det sker sikkert at han skal køre lidt frem og tilbage med med minilæsseren, fordi han ikke kan holde lige ved siden af med lastbilen smiley


  • LarsK
    LarsK Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   13. jan 2014 Jeg skal have lastbil med presseningsruf... (og sidegardiner) -jeg har minilæsseren herhjemme og den kan en masse som en kran ikke kan... alt stellet til teltene er pakket på pallestativer... og når vi er ude hos kunden/markedspladsen tager vi tingene fra bilen som vi skal bruge dem...-så en kran er altså ikke nødvendigt... :)der skal også være pressenning så ikke teltdugene bliver våde og beskidte... engang imellem kører jeg også med borde, stole, lamper osv... så det skal være et lukket lad..


Kommentér på:
1. gangs køber.... -hvor ligger renault i forhold til andre mærker (Iveco, scania osv)

Annonce