{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.766 visninger | Oprettet:

Christian B
Christian B
Tilmeldt:
9. jan 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Dæktryksovervågning {{forumTopicSubject}}

Jeg er i gang med at skrive et projekt omkring dæktryksovervågning. Jeg har i den forbindelse lavet en spørgeskema, jeg ønsker nogle svar på.
Det tager 1-2 minutter at krydse skemaet af

http://www.surveymonkey.com/s/69MHXX6

Hvis I har yderligere kommentarer, eller historier omkring egne erfaringer er i meget velkommen til at skrive en kommentar, enten her eller i min indbakke

TAK !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dæktryksovervågning
  • #1   28. sep 2013 Jeg har svaret...

    Men jeg vil sige at til spørgsmålet om hvem der har ansvaret der er der altså to som har ansvaret, chaufføren men også vognmanden for at chaufføren har det værktøj der skal bruges for at kontollere dæktrykket...


  • Christian B
    Christian B Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #2   30. sep 2013 Tak for svaret smiley

  • Christian B
    Christian B Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #3   1. okt 2013 373 visninger - 44 svar ... Det må I kunne gøre bedre gutter

  • Christian B
    Christian B Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #4   1. okt 2013 Nogen der kan svare på, hvad det korrekte dæktryk på et hjul 315/80/22,5 bør være?

  • #5   1. okt 2013 Der står jeg af, jeg har et bud, men jeg er ikke sikker, mindes at jeg fik at vide på MAN at trykket skulle være ca 9 bar i mine fordæk, men er som sagt ikke sikker...

  • #6   1. okt 2013 Får vi resultat at vide når du lukker for undersøgelsen?

  • Christian B
    Christian B Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #7   1. okt 2013 Jo, det kan du godt

    Kan sige så meget at 23% af jer tjekker IKKE dæktrykket på noget tidspunkt


  • #8   2. okt 2013 Det var faktisk mange... men igen har man ikke grejet til det, så er det sgu også svært...
    Faktisk sjovt, for jeg har altid været meget obs på det på personbilen, men lastbilen har jeg ikke gået så skide meget op i det... smiley
    Alt andet med dækkene er jeg hysterisk omkring, men lige trykket... tjah, har ingen undskyldning... smiley


  • Christian B
    Christian B Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #9   2. okt 2013 Er der ikke grej til at tjekke trykket f.eks ved en tankstation hvor I tanker, så vel som der er til personbiler?

    Men det også om man kan tage sig tiden til at tjekke hjulene, hvis man hver dag har en travl dag


  • #10   2. okt 2013 Hvis grejet var der ville vi sikkert bruge det, og det er jo ikke hver dag man skal tjekke dæktryk, jeg ville nok vælge en fast dag i ugen, typisk den første dag i min arbejdsuge, som når jeg kontrollerer motorolie... smiley
    Men nej, jeg har ikke set det ihvertfald... Men det ville da være smart hvis der var sådan en på tankstationerne... smiley


  • Lene H
    Lene H Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Svar: 2
    #11   6. okt 2013 det korrekte tryk til et dæk står altid på dækket . det vist de færreste tank stationer der har en dæk tryks måler efterhånden .

  • #12   6. okt 2013 Vi har selv mulighederne for at tjekke dæktrykket på vores 3 domiciler.
    Vores erfaring har vist hvor vigtigt det er at der er nok vind i dækkene.
    Der skulle gerne være 140psi i de nedbyggede og 125-135psi i dækkene på bilen.
    Nye dæk er dyre, især når de ikke er slidte med sprunget


  • #13   6. okt 2013 Lene H

    Der står ikke det korrekte tryk på dækket.. Der står det maksimale tryk.. Det er som regel de forskellige bil producenter, der stiller nogle tolerancer, på hvor de mener at bilen kører mest "rigtigt" ..

    Men på Statiol Stationerne er der ihvertfald ved truckstanderne, også til at pumpe luft i dækkene, og der kan du jo så også tjekke trykket. smiley Jeg fylder altid luft i hjulene der, nemlig når jeg er inde alligevel.. Men har så overvågning i min, på hele trækket.. Så det tjekkes løbende.. Skide smart, når man lige pludselig er punkteret på inderste hjul på kærren.. smiley


Kommentér på:
Dæktryksovervågning

Annonce