{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.766 visninger | Oprettet:

Jeres Drøm inden for lastbil:) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har gået i mange år (også før jeg fik kort og alt det ) og haft en drøm om at køre en fed plysset lastbil behøver ikke være en Scania er nu mere en Volvo mand smiley hos en lille vognmand maks 3 biler hvor man kørte til diverse træf smiley men fri udbælsning og massere af dioder og lygter. en fed farve og eget valg af plys inden i bilen. det er min store drøm og nåå ja så køre sverige i den :)!

hvad er jeres drøm :)?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres Drøm inden for lastbil:)
  • #1   3. aug 2013 Jeg har bar en drøm om at få masser i løn smiley
    Som en kontornusser smiley


  • #2   3. aug 2013 En 164-580 6x2 (twillinge) Streamline med kroghejs. Highpipes ligesom Weeda Pokerface. Lukket hele vejen rundt med g-streng og en hel masse norges baglygter. fri udblæsning. fælge ligesom dem Jacob "perle" har på. Hvidt instrument bord.
    2 stk. Scania Luxus sæder fra den nye R Serie. Bagvægen i hvid/creme lædder med 12 cm skum tagsider indvendig i hvid lædder med 12 cm. skum. måtter i rødt busplys. motorkappe i hvidtlædder med rødt busplys "vabis logo" på midten. Hvid vabis rat og alle knaperne i instrument bordet skulle være malet hos sjak kentjie (staves) rødt gardin sæt hele vejen rundt. 4 dobbelt fatninger i grillen og et super skilt. en lyskasse med fem slingerlygter oven på og 2 stående originale michelin mænd på siden af lyskassen. Hollænder solskærm med fem orange lamper i. 4 fladskærme under kofangeren, 2 kørelygter og stænk klapper. gult lys i alt kørelys. (gult tema!!)
    Metalic farve og nogen fede staferinger. slingerlygter hele vejen rundt i stedet for sidemakerings lygter


  • #3   3. aug 2013 Ja fuck nu alt det lys og plys, det der tæller er en fed løn og gerne over mindste lønnen, og med nok timer, og hvor man har det godt samt bliver behandlet godt, og hvor man ikke skal frygte sit job fordi man får lavet en skade feks. Eller hvis man ber om fri en dag at man så bare får fortalt at bilen skal tjene penge så du kan ikke få fri

  • #4   4. aug 2013 Thomas p . Li præcis . smiley det er nøjagtig den holdning jeg vil frem til ,

    Selv om jeg har alt det andet med plys osv osv . Hvad der nu dertil hører .

    Så er lønnen og forholdene sku det vigtigeste .

    Er det fedt at ha en fed bil men ik kan holde ud at ta på arbejde hver sag fordi man ik kan holde sin mester og kollegaer ud ? Nej .

    Så sæt pris på de forhold i har nu , og så arbejd jer op til alt det andet gejl og gøjl , smiley

    God søndag folkens smiley


  • carsten s
    carsten s Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 43
    #5   4. aug 2013 Man må da gerne have en tanke om hvordan man kunne tænke sig ens bil så ud. Men nej nej straks går den i løn snak. Svar på spørgsmålet, eller lad være. Der bliver jo ikke spurgt til om i helst vil have en fed bil, eller en god løn vel ?.

  • #6   4. aug 2013 Mit indlæg var også ment som hvis jeg skulle starte selvstændig !!!!

  • #7   4. aug 2013 Min drøm har udviklet sig lidt hen ad vejen.
    Til og starte med drømte jeg om at få en fed plysset og geil scania, med alt i lamper, buller og stort anlæg, dem har jeg haft et par stykker af gennem tiden.

    Så begyndte jeg at drømme mere om det kørsel jeg gerne ville køre, med en lækker bil, noget Sverige, har man så gjord det i lang tid, så drømte man lidt om at komme til og køre lidt Holland igen..

    Men nu der drømmer jeg lidt om at prøve og få en lang snudet T vogn, eller en longliner. Med plyds, lamper, ordentlig opbygning og noget ordentlig motor i. Og så fortsætte med mit maskin transport på Norge og Sverige.


  • #8   4. aug 2013 Jeg kører efter min mening det fedeste nu.. Kører autotransport.. Også i hele Europa nogle gange.. Har både været i Italien Frankrig Østrig Tyskland Luxembourg Belgien og Holland.. Der er aldrig 2 dage der er ens efter min mening.. Lønnen er som den skal være.. Bilen betyder mindre.. Hvis jeg skulle vælge kunne jeg bare godt tænke mig en ny vogn med alt i udstyr og en ny opbygning.. Alt det der gejl osv.. Det er så Langt mindre vigtigt..

  • #9   5. aug 2013 Kunz det var det jeg ville frem til . Det er ikke negativt ment det indlæg jeg lagde ind . Prøvede bar at fortælle at jeg sys for tiden folk ligger mere vægt på lamper plys osv . Self alle drømmer da om at få en fed lastbil , men i min verden så er hovedsagen for mig at jeg står op hver morgen smiler og har lyst til at tage på arbejde .

    Go dag alle sammen smiley


  • #10   5. aug 2013 Min drøm er at have en last bil der er ens legetøj hvor man kan køre hvor og når man har lyst til træf og shows
    Det er det jag har i dag det er en dejlig Scania T124 med motiver og en motivlakeret trailer og trækket er oven i købet verdens største låssmede køretøj

    Håber vi ses ude på landevejen eller til et træf

    Det er min drøm der er opfyldt smiley


  • #11   5. aug 2013 Nicklas, og smilet bliver ikke dårligere af at have noget godt at køre, i sidste ende har det sgu også noget at sige. nej jeg mener ikke plys og lamper. men bare en bil man føler sig tilpas i. nu ligger jeg ude meget af ugen. og der har bilen sgu noget at sige, men lønnen er også som den skal være.

  • #12   6. aug 2013 Nej selvfølgelig bliver smilet ikke dårligere . smiley sys bar man lægger mærke til flere og flere går mere op i lygter lamper og plys end de gør i deres løn & pension .

    Selvfølgelig drømmer alle nok om at ha plys lamper osv .
    Det sys jeg da os er lækkert det får en til at smile lidt mere når man kører rundt ingen tvivl om det . smiley


  • #13   8. aug 2013 Min drøm er min hobby.. Se den på min profil smiley Peterbilt 379

Kommentér på:
Jeres Drøm inden for lastbil:)

Annonce