{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.812 visninger | Oprettet:

Læreplads/flytning/løn {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg starter på chauffør udd her til august og jeg har søgt lærepladser men jeg ved ikke hvor langt væk jeg skal søge så har lige et par spørgsmål jeg håber i kan svare på helst med egne erfaringer:
Hvor meget har folk typisk fået i løn hver måned?
Hvor langt er folk flyttet for en læreplads?

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Læreplads/flytning/løn
  • #1   21. jul 2013 tror det meget forskelligt hvor langt folk har flyttet. Kommer jo helt an på hvor bundet man er der hvor man bor nu. Ang løn kan du sikkert finde overenskomst for lærlinge på 3F's hjemme side husk samtidig udbetalt løn afhænger jo også af træk % og dit evt fradrag

  • TruckMe10
    TruckMe10 Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 133
    #2   21. jul 2013 Da jeg var i lære fik jeg det mindste man kunne få.. noget der ligner 60 kr i timen..

    Men jeg har nogen kammerater som fik mere , det kunne være 70 eller 80kr i timen..

    Og jeg vil sige, du skal bare søge alle de steder du kan.. Ikke begrænse din søgning til et område.. For chancerne er små.. smiley men det er muligt smiley bare ud og ring på ved nogen vognmænd smiley

    Jeg var klar på at flytte MEGET langt for at få læreplads..


  • #3   21. jul 2013 løn det første år, er ca. 7600kr for skat, og det andet år for ca. 8900 kr for skat og ca. 10.400 kr for skat, det er efter 3F i Hjørring

  • #4   21. jul 2013 Som første års elev skal du som min. have 68,50kr i timen, det har jeg, og jeg ligger omkring 4000-4200 udbetalt på 14 dage, afstanden er jo svær at vurdere, kommer jo an på så mange ting, men som tingene er nu om dage, så er det hare om at søge hvad der er, gik selv et helt år før jeg fik lærerplads ..

  • #5   21. jul 2013 Da jeg var i lære fik vi bare efter overenskomsten, men så er det jo bare at arbejde mange timer, mig og en anden lærling som osse er udlært nu har altid haft mellem 15 og 20000 udbetalt ude hos dem, med mindre vi gik på skole, hvilket jeg syntes er en udemærket løn som lærling.

  • Thomas T
    Thomas T Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #6   25. jul 2013 Til infomøde på TECH fik vi at vide, at man starter på 11.000 og slutter på 13.000 (før skat, selvfølgelig!). Men ved ikke om det er helt korrekt - det påstod de i hvert fald smiley

Kommentér på:
Læreplads/flytning/løn

Annonce