{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.313 visninger | Oprettet:

Kian H
Kian H
Tilmeldt:
13. mar 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18

ETS2 'Has stopped working' efter formatering af pc. {{forumTopicSubject}}


Formaterede min pc her igår.
Indstallerede så ETS2 IGEN.
- Når jeg dobbelt klikker for at åbne spillet, efter installationen er færdig, bliver skærmen sort i 2 sekunder hvorefter den går tilbage til skrivebordet men et åbent vindue der siger "EURO TRUCK SIMULATOR 2 HAS STOPPED WORKING".

Har prøvet at downloade det på ny og slette den gamle setup/installations fil.
Af installerede spillet og slettede ALT hvad der overhovedet er på computeren af ETS2 og indstallerede det igen og det samme sker ???

Google er ikke min gode ven ved dette problem. Der fandt jeg ikke svar. Folk skriver noget med nogle mods der skal slettes ved andres indlæg. Men deres problem er at det PLUDSELIG ikke virker, ikke noget med efter en formatering.

Filen er "Euro.Truck.Simulator 2 Full Cracked Multi 28" fra Isohunt.com

Køre windows 7. Kan det hjælpe at putte windows xp ind i stedet? det er en mulighed


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ETS2 'Has stopped working' efter formatering af pc.
  • #1   3. apr 2013 gå ind i din mods mappe og slette det hele og prøv igen


  • #2   4. apr 2013 og jeg vil da anbefale at du køber spillet

  • Kian H
    Kian H Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18
    #3   4. apr 2013 Mods mappe?
    Er det ikke en mappe der hører til spillet? Jeg har jo slettet ALT der har med spillet at gøre. I quess...


  • #4   4. apr 2013 så er det fordi der mangler nogle filer til spillet i den torrent du har downloadet køb det i stedet det er svært at finde noget der virker ordenligt

  • #5   4. apr 2013 Brug nogle ordentlige sider til at hente tingene fra.. Og er det et spil man kan lide, så køber man selvfølgelig skidtet.. smiley

  • Kian H
    Kian H Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18
    #6   5. apr 2013 Ja men den fil har virket før. Og hvis min computer slet ikke kan køre spillet gider jeg jo ikke købe det. Har hentet demo'en fra deres hjemmeside og der skete det samme. Demoen de har lavet så man kan se om computeren kan køre det inden man køber det fulde spil.
    Ved ikke om mit windows 7 ikke er blevet installeret ordentligt, så dét måske er problemet. Om der er nogle programmer der ikke virker ordentligt. Formaterede den ikke selv... Prøver XP og hvis det ikke virker må jeg prøve at købe det.

    Tak for hjælpen.


  • #7   5. apr 2013 du har en ets mappe i dukomenter slet den og det virker igen og nej den bliver ikke fjernet når du afinstaler spillet men igen køb nu det spil det er lisom grund laget for at de laver en 3 at spillet sælger godt og de 299 kr kan alle vel undvære


  • Kian H
    Kian H Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18
    #8   7. apr 2013 Dem kan alle vel undvære????
    Ikke på SU. Har 1500 efter regninger. Det er mad + små fornøjelser.

    Og jeg har også slettet mappen i dokumenter, efter jeg afinstalleret og geninstalleret.


  • #9   7. apr 2013 hvad tro du bøden er ved at downloade spil på nettet er ikke 299 kr

  • #10   8. apr 2013 Ok, fint.. Nu har vi fortalt manden at han skal købe skidtet..

    Det er efter formatering af maskinen ikk? Bruger du samme program til at mounte .Iso filen?

    Er du sikker på du har installeret cracken rigtigt?

    Har du selv været inde og update diverse drivere? grafik hovedsageligt?


Kommentér på:
ETS2 'Has stopped working' efter formatering af pc.

Annonce