{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chauffør
  • #1   31. jan 2013 Det er vi mange som er smiley

  • Tim J
    Tim J Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #2   31. jan 2013 Ja det er jeg slet ikke i tvivl om :0)

  • Tim J
    Tim J Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #3   31. jan 2013 Er det til at komme ind ved DSV. Nogen der ved noget om det.........
    Evt hvem el. hvor man skal henvende sig.


  • #4   31. jan 2013 Evt. deres hjemmeside

  • Tim J
    Tim J Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #5   1. feb 2013 Jo. God ide HeHe smiley


  • #6   1. feb 2013 Kan da ihvertfald se at man kan søge igennem deres side, men om det er bedre at møde op et sted, det skal jeg ikke kunne sige..

    Men flere og flere vil jo efterhånden have det via mail.. ihvertfald af de store


  • Tim J
    Tim J Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #7   3. feb 2013 Ja det kan man. Jeg er mest til det med at komme personligt, så kan de også lige se hvad det er for en der søger arbejde. smiley


  • Tim J
    Tim J Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #8   3. feb 2013 Tilføjelse: Mit netværk på land er ikke så stort, og slet ikke hvad chaufførjob angår. På min profil kan man se lidt af det jeg gerne vil. ( gerne noget kørsel med sammenhængende dage"sove i bilen" ) Da det er konen derhar bilen til sit arbejde...

  • Tim J
    Tim J Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #9   7. feb 2013 Hej. Vil gerne lige fortælle at jeg nu har fået job skal starte på mandag. smiley

  • rooney
    rooney Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Svar: 28
    #10   7. feb 2013 tim

    tillykke med det , er det så dsv , du er kommet ind hos ?


  • Tim J
    Tim J Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #11   9. feb 2013 hej rooney. nej det er andreas andresen. så det er jeg glad for, har jo været på havet de sidste 21 år. så en opringning, aflevering af cv. en samtale= 1 stk arbejde så det kan ikke blive bedre....

  • Tim J
    Tim J Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #12   16. feb 2013 hejsa, kan så lige fortælle at jeg nu er færdig med første uge hvor jeg har kørt med en af deres erfarende chauffører. og selv kørt med trækker-trailer og link "modulvogntog". jo så det har været en lærerig uge. der er kun en dag hvor jeg ikke selv har kørt, det var onsdag, der sad jeg ved siden af. har ikke selv bakket til rampe med modul, det gjorde ham jg kørte med. har kun bakket på pladsen med modul, og nej det er ikke nemt men lærerigt smiley har kørt med modul 2 dage. skal så selv køre fra mandag, dog ikke "modul" så ja jeg glæder mig til mandag smiley

Kommentér på:
Chauffør

Annonce