{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  endnu en dygtig polak
  • #2   22. nov 2012 Det kunne være sket for en dansk chauffør et sted i Europa.
    Det der lille blå skilt kunne jeg også have overset.
    Problemet er hvornår man opgiver og afgør at man bliver nødt til at bakke ud.
    Og lige det tidspunkt vil de fleste nok skyde så langt så muligt i håb om at det nok går alligevel.

• #3   22. nov 2012 Nu ville jeg ikke havde den store brasco bøtte fremme, men hvis jeg skal ned sådan sted der virker sbævert, muddert, og jeg ikke er helt sikker på stedet så går jeg altid en tur og sonder terænet ved mange griner af mig at jeg gøre det men ville heller lige bruge et par min for at være hel sikker for skader kan i sidste ende tage endnu længere tid

• #5   22. nov 2012 Ligner lidt nogen af de steder vi kom med fiskefoder til i Italien.

• #6   23. nov 2012 Det der med at køre ind små steder uden at have kigget først, det er jeg også holdt med efter jeg kom til at køre Norge. En regning på 8200 for en bjergning, lærte mig det på den hårde måde. For der er dælme også mange smalle steder i Norge.

• #7   23. nov 2012 Michaek k
    Det er nemlig rigtig. Man tror man er kørt forkert for med sådan en lille vej kan der umuligt ligge noget stort i nærheden. Men det gør der bare rigtig mange gange.

• #8   23. nov 2012 Lige præcis Bo

• #9   23. nov 2012 Tager sgu også altid en tur i træskoene frem for en tur i bjergningsbilen. Med andre ord, så er de 5 minutter givet godt ud, hvis man vælge lige at lappe ned og kigge forholdende inde man svinger sit vogntog ned. Og set herfra, så er vejen ikke engang bred nok til lastbilen, hvordan kan han så tro at han kan svinge? Jeg tror bare at han havde regnet med at han kunne slæbe traileren igennem græs og over stengærdet. Jeg synes tit man ser dem kører over diverse forhindringer.

Så sent som i går aftes holdt jeg hvil i Taulov, og der skulle en hvidpladet søttevogn bakke ned imellem en anden sættevogn og så mig der holdt solo. Den ene gik ude bagved og råbte og skreg, imens den anden umiddelbart forsøgte at lege rambuk med alt i miles omkreds...Ganske ligetil, venstre om og oceaner af plads. Men alligevel skulle han frem og tilbage en 5-10 gange før han kom nogenlunde på plads, men stadig en skæv parkering... Og nej, det er ikke en "danskere er bedre chaufføre end dem" konstatering, men synes bare at de ret tit tager chancen, i stedet for at vælge den lidt mere sikre løsning...

• #10   23. nov 2012 Thomas underlig de ikke kom og spurgte om du ville bakke den på plads har oplevet det flere gang de siger hjælp.
    Var i Sverige et sted og havde paller på stænger jeg bakker til utrolig nemt der var striber og streger på det sorte ved rampen . Jeg smilte lidt da jeg gik ind for der stod en og diregeret det så noget voldsom ud med de arm bevægelser. Da jeg kommer ud har de stadig ikke ramt rampen ham som fægter med armene komme løbende og bedre om hjælp syntes ærgeligt talt det er lidt skræmmende og det med folk siger i spøg man skulle tro de har trukket kortet i en automat det bliver snart bekræftet på den måde !

• Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 573
    #11   23. nov 2012 Hvis man ikke er god til engelsk og aldrig har været i England før hvordan skal man så vide hvad HGV betyder? Hvorfor ikke bare et skilt med en lastbil og streg over.....

• #12   23. nov 2012 Et skilt man ikke kender så er der endnu mere grund til at være agt på givende og se forholdende an

• #13   24. nov 2012 som morten skriver, så er det sådan mange steder i norge og jeg er tit ude i noget hvor jeg synes at det er løgn, men den går jo næsten altid alligevel. smiley

ps. hva er det lige det hgv står for??? high ??? vehicle

• #14   24. nov 2012 google smiley heavy goods vehicle

• #15   24. nov 2012 Man kan ikke altid regne med at fordi vejen er lille, så er det forkert.. Nogle gange SKAL man jo netop ned af de veje.. Har da prøvet også i sverige, at komme ud af en lille grusvej som blev mindre og mindre, og i sving gik traileren ved siden af vejen, og ingen civilisation, og ingen signal på tlf.. Og da jeg ingen steder havde at vende, og ikke ville kunne bakke, var der jo ikke andet for end at fortsætte..

Og i sidste ende vidste det sig at være rigtig nok, efter en små 7 km..

• #16   24. nov 2012 vil nu også sige at jeg nu var kørt samme vej hvis det var mig og jeg synes det var tæt på jeg skulle læsse af men hvis jeg var kommet til svinget havde jeg nok været steget ud inden jeg var forsøgt at kommet rundt

• #17   25. nov 2012 Kunz:
    Jeg har også prøvet at køre ud ad en lille skovvej, 3-4 km vil jeg tro, hvor traileren også flere gange kørte nede i grøften. Det endte så med der ikke var plads til at vende på, og bakke var udelukket pga pladsen. Så det tog lige 6 timer og en bjergning...

• #18   25. nov 2012 Morten

Ja, det kan man være uheldig med.. Det er svært nogle gange at vurdere.. For nogle gange, er det den rigtige vej, og andre gange ikke.. En ting er helt sikkert.. Den vogn jeg kører med nu, der ville jeg aldrig forsøge at køre ind, hvis ikke jeg er helt sikker.. For den bruger satme plads ..

• Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 256
    #19   25. nov 2012 Hvis man er i tvivl om det er den rigtige vej, så går jeg altid ind til nærmeste beboer og spørger om muligheden er der. Hvis de siger nej, så mener de virkelig nej.

Dumt bare og fortsætte og tænke det nok skal gå

• #20   25. nov 2012 Men har ofte hørt den der når man kommer et sted, jamen her kører da tit lastbiler, og så mener de egentlig en stor varevogn.. Så den kan man heller ikke altid regne med..

Kommentér på:
endnu en dygtig polak

Annonce