{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.589 visninger | Oprettet:

K.Z.
K.Z.
Tilmeldt:
1. okt 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 31

Job, Hvor? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har en ide om hvordan man kommer igang som " nyudklækket " chauffør i nordjylland?

Har kort til alt undtaget mc, har førerkort, kvalifikationsbevis og ren straffeattest men det er åbenbart ikke nok smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Job, Hvor?
  • #1   2. okt 2012 bruno har da skilt ud til motorvejen endnu


  • K.Z.
    K.Z. Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 31
    #2   2. okt 2012 Hej Steven og tak for dit svar.

    Bruno? smiley


  • TruckMe10
    TruckMe10 Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 133
  • K.Z.
    K.Z. Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 31
    #4   2. okt 2012 TruckMe10 smiley

    Done, men igen... Nyudklækket erkendte den flinke mand selvfølgelig at der måske var lidt længere nede på listen end erfarne chauffører, dog ikke helt afvisende. Så svar indenfor de næste par dage



  • #5   2. okt 2012 Kristian Rytter søger vidst også. ellers er det bare at tage de gule sider og starte fra en ende af. og så kør ud og præsenter dig istedet for bare at ringe. det giver som regel et bedre udtryk. og det viser også lidt initiativ og vilje.

  • TruckMe10
    TruckMe10 Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 133
    #6   2. okt 2012 Ja, det er noget crap smiley

    Har lige været til samtale med en vognmand idag, og det går jo igen på at jeg kun er 20 og har kun har meget lidt erfaring.. Men man får sku heller ikke erfaring hvis de ikke giver en chancen.. Ved godt det kan de tabe penge på, men sådan er livet smiley


  • K.Z.
    K.Z. Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 31
    #7   2. okt 2012 Kesse : Ja, det er jo benarbejdet der gør udslaget må vi nok erkende.

    Truckme : Nej, det virker da til at være en rimeligt lukket verden for uindviede at komme ind i smiley


  • #8   2. okt 2012 Det handler sgu om kontakter! Det er altid sådan et man li kender en, der kender en, der søger chauffør. smiley Har ikke stået uden job siden jeg var 18, og er 23 nu. Og har da været et par steder eller tre. :b


  • #9   2. okt 2012 Netværk netværk netværk... Det er det der virker..Taler efterhånden af erfaring.. Fik en lille mulighed for at køre en enkelt afløser tur for en vognmand en dag.. Og det har så senere gjort at jeg nu arbejder i branchen, for tror ikke det er den store fordel idag, at jeg har en Mekaniker uddannelse bag mig, som det var dengang jeg startede i lære..

  • #10   2. okt 2012 Prøv Bjerre & Knudsen Ålborg. De søger 15 chauffør, til distribution af dagligvarer

  • #11   2. okt 2012 Jeg vil ikke sige at "denne verden" er ren indavl.... men ja du har nok ret.. man skal kende nogle, som kender nogle...

    Gør man ikke det, så er der kun en måde tilbage... sælg dig selv...!!

    Så engang en ansøgning sendt til en større vognmands forretning på Lolland.

    "Jeg er ikke 20år og har 30 års erfaring... jeg er ikke god til samarbejde, og passer bedst mig selv, i firmates nyeste bil, og til en god høj løn...

    Hvis dette ikke er godt nok, må i nøjes med en ung fyr på 19 med amu beviserne stikkende op af lommen, og så må vi tage den derfra..."

    han fik job...

    han var ærlig og ligefrem... og havde humor....


  • K.Z.
    K.Z. Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 31
    #12   2. okt 2012 Mortensen / Kunz : Ja kontakter kan man aldrig få for mange af, de er virkeligt gode i alle sammenhænge også når det gælder jobs.

    Jan N. : Har kontaktet dem, og afventer et par dage og håber på positivt svar fra dem smiley

    Futte : Hehe, det kan være jeg skulle prøve noget i den stil *gg*


  • #13   2. okt 2012 ham bruno som ligger i ålborg ud til motorvejen.

  • #14   2. okt 2012 K.Z. Okay, har også søgt ved dem.

  • #15   2. okt 2012 men hva med og starte med en forvogn og så arbejde dig opaf, eller noget afløser til og starte med

  • K.Z.
    K.Z. Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 31
    #16   2. okt 2012 Jan N. : Han virker da til at være en behagelig mand må man sige.

    Steven B. : Hehe, jeg starter gerne fra bunden af. Er slet slet ikke kræsen overhovedet. Om jeg så kun fik tilbudt en trillebøre til godstransport ville jeg springe på, og som du siger... Arbejde mig opaf smiley


  • #17   2. okt 2012 KZ. Ja, det må jeg give dig ret i. Er da en god mulighed for en nybegynder, med distribution det kræver ikke så meget. Håber ikke du misforstår mig

  • K.Z.
    K.Z. Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 31
    #18   2. okt 2012 Jan N. : Jeg misforstår såmænd ikke, jeg forstår udemærket godt at de hellere vil have en erfaren chauffør end en de skal bruge tid på at lære op - Uanset om det kræver eller ikke kræver så meget smiley

    Og jeg vil helt sikkert gerne arbejde mig op af, for jeg ville da heller ikke selv lade en grønskolling i faget som mig selv få det nyeste og bedste køretøj i vognparken


  • K.Z.
    K.Z. Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 31
    #20   2. okt 2012 Tommy : Har snakket med Aalborg godstransport idag, men de manglede ikke... Har også skrevet til den liste de har over fragtmænd i regionen på deres hjemmeside, desværre også uden held.

  • #21   2. okt 2012 Hvad er det for noget kørsel Bjerre & Knudsen har overtaget ? Er det noget HP Frugt eller hvorledes ?

  • #22   3. okt 2012 Hvis du ikke er alt for følsom, så prøv Aalborg Godstransport, synes sgu altid vi mangler folk... smiley

  • #23   3. okt 2012 nobody, har du læst lidt længere oppe???? smiley

  • K.Z.
    K.Z. Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 31
    #24   3. okt 2012 Mr. Nobody : Jeps, kontaktede Aalborg Godstransport igår men de manglede ikke.

  • TruckMe10
    TruckMe10 Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 133
    #25   3. okt 2012 Jeg blev lige ringet op idag af Bjerre & Knudsen Ålborg, han kunne godt bruge mig .. Også som lærling.. MEN! Jeg var jo så heldig at finde et job ved Jørn Saaby i hobro igår smiley love it.. Så jeg takkede pænt nej smiley

  • #26   3. okt 2012 så må KZ jo bare søge stillingen som chauffør hos dem...


  • #27   3. okt 2012 Pedersen : Jeg må være dig svar skyldig, ham jeg talte med i tlf , ville kun sige at det var udkørsel et sted i Vejle by. Men det lyder da ikke usandsynligt med dit bud

  • #28   3. okt 2012 Prøv unicon eller andre beton firma'er der startede jeg som 18 årige mandagen efter jeg bestod min køreprøve fredag;-)

  • #29   4. okt 2012 Læg venligst mærke til hvad tid jeg har skrevet den post,og noter venligst at der er tale om nat for mig på det tidspunkt... smiley

    Beklager... smiley


  • K.Z.
    K.Z. Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 31
    #30   4. okt 2012 Futte : Jeg har haft snakket med ham hos Bjerre og Knudsen, og fik besked som skrevet lidt længere oppe smiley

  • #31   5. okt 2012 Per Jepsen Åbybro?

  • #32   29. okt 2012 Før i tiden var Arla Distributionen flinke til at ta' nybagte chauffører ind..
    Så'n startede det for mig..
    Ved så ikk' lige hvordan det er lige for tiden, men det er da et forsøg værd.


Kommentér på:
Job, Hvor?

Annonce