{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.076 visninger | Oprettet:

EU Kvalifikations Prøve {{forumTopicSubject}}

Hej.. Da jeg i forbindelse med mit lastbilkørekort, skal have en EU kvalifikations prøve, kunne jeg godt tænke mig at høre, om nogen af her har været oppe til sådan en prøve, og hvad det er for noget?
Vores lærer er nemlig en snotskovl til at fortælle os noget som helst om det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EU Kvalifikations Prøve
  • #1   11. jun 2012 det er en digital prøve hvor der er nogle spørsmål om sundhed økonomi kørsel smiley den er ikke ret svær

  • #2   11. jun 2012 Vi havde om sundhed, førstehjælp, køre / hviletid / surring af gods og økonomisk kørsel. Stille og roligt og ikke svært.

  • #3   11. jun 2012 Okay. smiley Lyder ikke som noget jeg skal frygte lige så meget som teoriprøven så smiley

  • #4   11. jun 2012 den anden prøve er surring du skal op ...

    Der skal du lave et regne stykke og binde noget fast og fortælle hvorfor du har gjort du har gjort.

    Der er kommet nye regler med surring for sejling være obs på det


  • Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
    #5   12. jun 2012 De har fra sidste pr til i pr ændret væsentligt på tabellerne i alle kategorier, men hvis det ikk er noget man går direkte op i så har det ingen betydning for "nye".

    Synes bare det utroligt at forskellen på nogle surringer er op til 2 tons. Så falder hele guiden jo til jorden, når de laver så store ændringer


Kommentér på:
EU Kvalifikations Prøve

Annonce