{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.419 visninger | Oprettet:

att:admin og hjælpeadmins, - forslag :-) {{forumTopicSubject}}

hej.....

efter den seneste dages debat smiley tænkte jeg ...

kunne man ikke oprette to ting....

1. en cv-bank for os uden job:-)

2. et emne med ledige job og muligheden for at poste hvis man ved hvor der mangles arbejdskraft smiley

til dels for at undgå sure opstød det smager så grimt smiley også fordi herinde tror jeg der er en masse gode resourcer blandt folkene.... så hvorfor leder efter job andre steder når her er en masse med så meget god viden smiley

Mvh Per


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  att:admin og hjælpeadmins, - forslag :-)
  • #1   18. mar 2012 Synes da du skal lede andre steder også. Men der er ingen tvivl om at netværk er vejen frem, og det her er jo også en del af ens netværk. Og der er tit nogle herinde der lige kender nogle....

    Så jeg synes det er en god ide at man kan søge/tilbyde herinde...


  • #2   18. mar 2012 kiender en del her inde fra og til trods for de alle ved jeg søger NYT arbejde da jeg træt af det gamle er der INGEN der endnu har kunne/ville hjælpe så netværks hjælp her inde er så som så.

  • #3   18. mar 2012 Det m,ed emnet var jo netop det jeg foreslog i en anden tråd, så den er jeg da varm tilhænger af... En desideret CV-bank er nok for stort et arbejde, så den tvivler jeg sgu på du får dem til at lave... ;o)

  • #4   18. mar 2012 Tudemarie ;op > Jeg ved at Ålborg Godstransport godt kunne bruge et par nye folk, men de plejer som regel at søge dygtige folk så jeg ved ikke om du falder uden for kategori der... ;op

  • #5   18. mar 2012 cv-bank... kunne jo også være et emne bare .....

  • #6   18. mar 2012 God ide.... tror bare ikke det bliver til noget, for synes aldrig at ting som brugeren forslår bliver til noget på div gallerier... det kun det de selv finder på som er godt nok desværre

  • #7   18. mar 2012 jamen nu har jeg oprettet de to ting i hver sit emne - så må det jo være op til os at sørge for at aktivt opdatere dem smiley

  • #8   18. mar 2012 Ja, men hvis det bare er som emne, så skulle de laves som sticky, så de altid står øverst...

    æ hyler

    Jeg vidste da ikke at du søgte arbejde. Jeg har så ikke viden om nogen jobs lige pt, men det hænder da....

    Så i de tilfælde er det jo dem der har skevet en "ansøgning" herinde man kan huske eller tænker på.


    Det ville være nemt at der lige lå et emne og hvor de arbejdsløse kunne lægge deres annonce/cv, og så kunne man lige kigge igennem. Det skulle så bare være sådan at folk også kunne slette deres cv igen, når de havde fået job...


  • #9   19. mar 2012 Don Ø > det kunne jeg godt tænke mig en uddybning omkring om hvorfor de slår bak når man er aktiv herinde ???

  • #10   19. mar 2012 Håber jeg bestemt ikke... bruger det udelukkende som en netværk....

  • #11   24. mar 2012 Don Ø > Du har helt ret, vi har en bruger herinde, Stanley hedder han, han er satme uden for pædagogisk rækkevidde da... ;op

    Men helt ærligt hvis en bruger på LBG skal være det der betyder om man får jobbet eller ej, så tvivler jeg faktisk på at jeg overhovedet er interesseret i at være ansat sådan et sted...

    Men okay jeg har fået afslag, som det viste sig var begrundet ud fra mit stjernetegn, så hvorfor skulle der ikke være nogle tosser som også afviser folk som skriver på et debat-forum...


  • #12   24. mar 2012 Helt enig Nobody. Hvem fanden gider at være ansat sådan et sted??

  • #13   25. mar 2012 Thomas F > Ja det er også min tanke, men problemet er jo at det ville jeg jo gerne, da det ville passe perfekt med bopæl etc... ;o) Men ski'e med det, mener han er lukket igen...

Kommentér på:
att:admin og hjælpeadmins, - forslag :-)

Annonce