{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.191 visninger | Oprettet:

Per alsbjerg Scania R500 {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogle her inde som har billeder af per´s alsbjerg fra glynøør gamle scania og evt hvordan den ser ud nu..... sidst jeg så den er nok snart halv anden år siden. der kørte den hvis dsv eller freja og en fra oddense der havde den...

Sådan så den ud da per havde den
http://dantrucks.free.fr/2.%20Galleries/01.%20Danmark/Danmark%2016/DK1575%20Per%20Alsbjerg.JPG


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Per alsbjerg Scania R500
  • #1   11. mar 2012 Den ligner sig selv fuldstændig, det er Lars Nørgaard der har den nu.. Den har lige fået malet og bygget højre side op igen, da der var en personbil der kørte ind i siden på ham i Horsens.. Jeg lagde og kørte Freja sammen med ham, gør han stadigvæk smiley

  • #2   11. mar 2012 Er den ikke lige blevet handlet her i sidste uge??

  • #3   11. mar 2012 okay, jeg var ved at købe den da per havde den tilsalg, Jeg havde købt hans gamle volvo inden han fik den r500

  • Ben T
    Ben T Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 27
    #4   11. mar 2012 Lars har lige solgt den fordi der ikke var penge nok i freja. Eller det var hvert fald hvad jeg hørte i fredags

  • #5   11. mar 2012 Nemlig ja, jeg hørte også i sidste uge at den var røget, og Freja, har der nogensinde været penge der...;.)

  • #6   11. mar 2012 Den er ellers flot må man sige, meget stilren...

  • #7   11. mar 2012 Drop nu alt det pis med at der aldrig har været penge i dette eller hint - Der er da mange der har kørt Freja i "100 år" uden at de er gået på røven!

    Drop nu alt den kanal 19 retorik! - der er heller ingen penge i DSV, FL, Anco, Andreas Andresen, EKV, Dania Trucking, Danske Fragtmænd osv. sov. men alligevel er der oænt mange der lever af det.


  • #8   11. mar 2012 Ok, da jeg startede i Kim G bilen var det ved Freja, faktisk Thomas derude der arrangerede det, og tro mig, knap 3500,- om dagen kunne altså heller løbe rundt dengang, så nej der er ikke penge i det...;-)

    Vi lavede faktisk knap en tusse mere om dagen ved Eimskip på færre timer og med mindre arbejde, så nej ingen kanal 19 lort her men konkrete ting der er oplevet, og fri mig nu for snakken om folks evne til at drive forretning osv, der er IKKE penge i lortet...;-)


  • #9   11. mar 2012 Kenneth

    Og dem der har kørt Freja her hjemme i flere år uden at dø hvad med dem? Jeg har en kammerat der har kørt Freja for en vognmand til en rigtig god hyre i en lang periode hvor det var rigtig godt.

    Jeg siger ikke det er lykken og guld og grønne skove, for jeg aner ikke hvad de betaler, jeg går bare ud fra, at dem der bliver hængende år efter år uden at dø, at de må kunne få det til at hænge sammen. - Men hvad ved jeg, måske de har vundet i lotto?

    Omvendt har du tidligere skrevet, at Eimskip heller ikke kunne hænge sammen og nu skriver du, at i lavede over 4.000 om dagen ved Eimskip på færre timer end i brugte ved Freja og alligevel så duede Eimskip heller ikke og var der ikke noget med, at bilen var gældfri???

    Kan det ikke gå rundt med 4.000 om dagen, så er der ikke noget der kan gå!


  • Ben T
    Ben T Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 27
    #10   12. mar 2012 morten det er nu ikke noget kanal 19 lort men den grund vognmanden gav da han fortalte hvorfor han har valgt at sælge bilen og lukke butikken.

  • #11   13. mar 2012 Freja.. Der er lige så mange aftaler derinde, som biler.. De gode købmænd for prisen, de knap så dygtige, en knap så god pris.

    Forstår bare ikke at man bliver hængene et sted, hvor man måned efter måned kan se det ikke duer, fjern bilen derfra, find et andet sted?

    Det er - som, KennethB N ikke vil høre på, et spørgsmål om gode købmansgener!
    Eller ihvertfald et spørgsmål om at bruge sin sunde fornuft...

    Hellere lade bilen stå stille i 2 uger, end at lave underskud i 2 uger..


  • #12   13. mar 2012 Ben T

    Min kommentar var nu slet ikke til dig, men til Kenneths kommentar om, at der aldrig havde været penge i Freja. ;-))


Kommentér på:
Per alsbjerg Scania R500

Annonce