{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.451 visninger | Oprettet:

Job i transportbrancen / som lastbil chauffør {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Fik mit lastbilskørekort her i slutningen af november og "bestod" EU chaufførbevis delen her den 08/01. Men hvor store chancer har jeg for at finde et reelt og ikke underbetalt lastbilchaufførjob med kun kort til forvogn?.

Det skal dog siges at jeg har bestilt ADR grund, plus Klasse 1 og 7 også. Men er der overhovedet nogen der bruger kun forvogn når at man helst ikke er interesseret i at sove ude.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Job i transportbrancen / som lastbil chauffør
  • #1   25. jan 2017 Der er masser at muligheder. Det er bare og finde dem smiley

    Fragt, vaskerier, dagligvarekørsel, catering, fejebiler osv osv.
    Men i min optik er det ofte en biting at køre lastbil i de jobs hvor man kun kører forvogn.

    Så hvis du forventer at du skal køre 700 km motorvej hver dag, så er det igang med hængerkortet smiley


  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    apr 2011

    Svar: 47
    #3   28. jan 2017 Hejsa
    Jeg ville hurtigst muligt se at få et hængerkort også. Så kan du jo også køre sættevogn og det øger jo også chancen for at finde et job.

    Der er rigtig mange steder hvor man måske kører forvogn det meste af tiden, men lige engang i mellem, måske kun 1 gang om ugen, også lige bruger en kærre eller anhænger.
    Vi har i vores firma 4 forvogne der deles om en kærre og en anhænger. Det er indenfor entrepenørbrancen. Vi sover ikke i bilerne og er heller ikke underbetalt smiley


  • Stefan C
    Stefan C Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 44
    #4   29. jan 2017 Du består også dit hængerkort nemmere nu, hvis du tager det lige efter dit c kort. Du har nemlig alt teorien omkring bremser, lufttryk osv osv frisk i hukommelsen. Teorien fylder knap så meget på hængerkort. Så de ting skal læres hurtigt.

    Og der er jo kun 15 spørgsmål til teoriprøven og 2 fejl, så man skal huske og lære en del igen med begrænset teori hvis man venter med Ce.



  • #5   30. jan 2017 Må så indrømme jeg ikke er så hooket på flyttefirmaer da jeg ikke gider være flyttemand over i at være chauffør ;). Men planen er også at der skal hives et hængerkort hjem, men er da noget mere venligstemt mod en vognmand der vil hyrer mig som jeg er nu, kontra at nægte at rører mig til at jeg får hænger.

Kommentér på:
Job i transportbrancen / som lastbil chauffør

Annonce