{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.266 visninger | Oprettet:

Surring {{forumTopicSubject}}

Hej

Er lige nu igang med at tage mit eu kvali og har i den forbindelse om surring.

Her havde jeg så en diskution med min lærer om at man ikke surret på højre side af bilen, af hensyn til cylister osv.

Han mener man skal surrer skiftevis på højre og venstre side for at fordele trykket på godset, hvilket giver god mening !

MEN har så for et par måneder siden været til grundforløbsprøve, hvor en på mit hold blev fratrukket en karakter pga han surret på højre side!

Så hvad skal man forholde sig til ? Hva gør folk ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Surring
  • Jan N
    Jan N Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 19
    #1   12. maj 2016 Alt gods skal fastsurres, både i venstre og højre side.

    Skal være surret så godt fast , at du i princippet skal kunne vende traileren så den kan stå med bunden i vejret, uden at godset kan flytte sig.


  • #2   12. maj 2016 Må indrømme at jeg ikke helt forstår dit spørgsmål ?

    Er det i forbindelse med surring med bånd, hvor båndstrammeren er i højre side ?
    I så fald skal man jo altid huske at overskydende bånd skal fastgøres så det ikke hænger og flagrer efter bilen. Og ellers er der da ikke noget galt i det ?


  • #3   12. maj 2016 Ja li præcis ! Har fået afvide af min lærer på syddansk erhversskole at Båndstrammere ikke måtte sidde i højre side af hensyn til cykelister og en fra min klasse blev fratrukket en karakter for det

    Selvfølgelig skal overskydende bånd fastgøres, men man kan jo være uheldig at det går op smiley

    Nu går jeg så på amu fyn, for at få nogen kort hurtigere, og der har min lærer aldrig hørt om at man ik satte dem i højre side


  • #4   12. maj 2016 Synes det lyder lidt mærkeligt. Man kan jo ikke lave overfaldssurring på alt gods. Og hva med kryds- og grimmesurring, der har man da båndstrammere på højre side.

Kommentér på:
Surring

Annonce