{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.644 visninger | Oprettet:

Amerikanske forhold.... {{forumTopicSubject}}

Dybt foraget, chokkeret og hysterisk.... har jeg 2 gange i dag.... med ondt i "mavsen"... klemme ballerne sammen og pakke mig sammen for at kører til en tankstation for at kunne låne et toilet.

" på grund af nye Amerikanske ejere, er det IKKE et lovkrav at der skal forefindes toilet til gæster, herunder chauffører, leverandøre og andet ikke ansat personal."

HVAD FANDEN ER DET LIGE DER SKER????????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amerikanske forhold....
  • #1   20. jun 2011 Det er da for latterligt!

  • #2   20. jun 2011 hvafornoget????
    hvor er dette???
    de må vi absolut undgå...


  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #3   20. jun 2011 Øhm selvom de har fået udenlandske ejer skal de vel stadig overholder danske regler især hvis de sælger franske hotdogs eller noget i den stil

  • #4   20. jun 2011 jeg vil ikke nævne kunderne ved navns nævelse.... blot kan jeg kommenterer at det drejer sig om et internationalt firma med domisil i frihavnen i Kbh. og et firma fra Slagelse.

  • #5   20. jun 2011 men jeg magter bare ikke at forstå at man i Dk hvor du ikke kan forbyde en rejsende et glads vand.... godt kan nægte ham at komme på toilet.

    og lige så vel kan du kører med et træk på 25m og 25cm.... men du må ikke spænde en 13.60 efter en langsnuede trækker....

    en kunde kan forbyde dig adgang til sin fabrik hvis du ryger... hvis du snakker i mobiltlf... eller hvis du møder op i korteærmer... eller nægter at tage hjælm på...
    Men de kan ikke forlange at du skal kører med selle....


  • #6   20. jun 2011 det er så sandt som det er sagt don ø det er sg for langt ude

  • #7   21. jun 2011 Jeg havde sgu også drejet en vase lige i døren det er helt sikkert smiley

    Nej seriøst det er sgu noget svineri at man ik kan komme på lokum bare fordi det er amerikanere der ejer stedet!! Håber du klarede dig igennem Futte uden en eksplosion i bukserne smiley


  • #8   21. jun 2011 Tja.. jeg kører da stadig.. og har ikke haft behov for at komme forbi Mønt-vask.... men når man er på kur... (pulver og vand 5x om dagen... +3Lvand ved side af...) så kommer der sku noget i gennem systemet... og det er ikke altid man lige syndes det er lige belejligt.

    Så må jeg indrømme at deres "amerikanske ejer" kan rende en der hvor man er højest når man plukker jordbær...

    Ved sidste kunde (slagelse) fik jeg den kommentar, at jeg da bare kunne spænde fra og kører på Stop39.... der ramte min kæbe sku gulvet.


  • #9   21. jun 2011 Godt så smiley

  • tonny k
    tonny k Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 1
    #10   3. jul 2011 Den kender jeg godt den der, jeg køre slamsuger, og mellem Hadsten og Århus, ligger den en Shell og en Q8 "mener jeg" lige op ad hinanden, på shell køber jeg noget morgenmad, og høre om de har et wc man kan låne.
    De havde ikke et kunde wc.

    Okay tænker jeg og tripper videre i dagens program,

    Dagen efter vælger jeg så den anden tank til mine mad indkøb. og høre om de har et wc. Ja da, lige gennem døren, og der måtte jeg også gerne komme og benytte wc'et uden og købe noget...

    Gæt hvor jeg brugte mine penge derefter...


Kommentér på:
Amerikanske forhold....

Annonce