{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.884 visninger | Oprettet:

lastbil chaffør søges, {{forumTopicSubject}}

hej,

har do lyst til en tjene 3000kr???

vi skal køre tractor pulling på søndag 19 de juni i Made, Holland.

det er europesk største tractor pulling stævne, der blive kørt pulling i 3 dag, og på 3 banen.

der komme mere en 600 tractoren til start fra hele europa, www.powerweekend.nl .

det blive afhold den 17, 18, 19 de juni, fridag, lørdag, søndag

vi skal køre på søndag, kl1200.

hvis do har lyst og tid til dette, eller vil vil ved mere info så gir mig en kald på: 21311226

mvh, edwin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lastbil chaffør søges,
  • #1   11. jun 2011 Er det kun en chauffør til at køre en lastbil??

  • #2   11. jun 2011 hej morten,

    jo, vi mangele kun en lastbil chaffør med støre kørekort, som køre hvores volvo lastbil med tractor på til holland, og tibage.


  • #3   11. jun 2011 Lyder som en kanon fed oplevelse:)

  • #4   11. jun 2011 hej morten w,

    jo, det er en meget støre stævne, samt tivoli, og massa mere.
    vi skal køre i de 3500kg europeske farmstock klasse, 3500kg euro challange, som blive kørt på søndag kl 1200.
    der er flere teams fra danmark, som ogsa skal køre der i euro cup klasserne


  • #5   12. jun 2011 hej,

    det er kun en forvøgn, så kørekort c er nok.


  • #6   12. jun 2011 Der må da være nogle jobløse der er parat på en fed oplevelse der smiley Jeg var sprunget ud i det hvis tiden var der

  • #7   13. jun 2011 jo, det troyde jeg ogsa, et der var noget der stå uden job, men ingen af her fra lastbilbasen har ringed til mig.
    jo jeg har fæt en par beskeder, men det er svart et sige var serieus dem er..


  • #8   13. jun 2011 Edwin, kan fuldt følge dig. Håber for dig at du finder nogen.

  • #9   13. jun 2011 Ja, så ser man for alvor hvor sultne folk er efter arbejde... Men hva, det må jo være tegn på at folk er kommet i arbejde smiley

  • Jan J
    Jan J Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 1
    #10   14. jun 2011 Jeg er da lidt nysgerrrig, hvornår regner i med at stævne derned af ? og er der plads i lastbilen til at man kan være to ?

  • Danni K
    Danni K Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 82
    #11   15. jun 2011 Jan - Der forventes at der køres enten torsdag eller fredag det er op til den der kører, der er plads til to i lastbilen, men der er måske en af Edwin's danske kammerater der kører sammen med chaufføren i lastbilen, dette er ikke helt sikkert, det skal du snakke med Edwin om..

    Det var meningen jeg skulle køre, men jeg skal til køreprøve til C/E Imorgen torsdag, og består jeg, så får jeg en køre seddel, og så må jeg ikke køre i udlandet.. smiley

    Jeg ved vist alt der er at vide, så hvis ikke Edwin selv svarer så skal jeg nok svare dig på det du vil vide.. smiley

    Håber der er en anden der kan og vil køre derned, da jeg ikke kan.. smiley


Kommentér på:
lastbil chaffør søges,

Annonce