{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snestorm :) :) :)
  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    apr 2011

    Svar: 47
    #1   22. nov 2015 Næ her på fyn sker der ikke det vilde....Ihvertfald ikke omkring Svendborg.

    De 2cm tøsne der er faldet i nat er lige til at overskue smiley


  • #3   22. nov 2015 Sådan så det ud da jeg startede sprederen i nat

    profilbillede
  • #4   22. nov 2015 1

    profilbillede
  • #5   22. nov 2015 2

    profilbillede
  • #6   22. nov 2015 lad mig bare være den første....
    for jeg er næsten med sikkerhed, ikke den eneste...

    "Morale er godt, dobbelt morale, må være dobbelt så godt..."

    Det er da spændende, at se hvordan vejret ter sig, hvordan vores kollegaer gør en indsats, for at gøre vejene sikre for os andre...
    MEN på den anden side, sidder man og bliver lidt harm over at se en chauffør, som skal repræsenterer sikkerheden på vejene, tage billeder mens han kører...

    JEG tror... vi her skal "lade nåde gå for ret" og blot glæde os over at chaufføren kom uskadt hjem, så han kunne vise os disse flotte billeder.



  • #7   23. nov 2015 Lidt sikkerhed er der over det sidste billede smiley

    Men kl 2 om natten er motorvejen fri smiley


  • #8   23. nov 2015 ah futte.
    så slemt er det nok heller ikke. selvfølgelig er det ikke smart at tage billeder mens man kører men så slemt er der jo heller ikke.. vi er jo ikke 80 år og håbløs bagud med teknik.. man kan jo aktivere og tage et billede nærmest uden at kigge på din tlf.. kan sagtens se det ikke er smart men hånden på hjertet. hvem har ikke fundet en kontakt i sin tlf under kørslen (med håndfri i øret ) tjekket en SMS eller indstillet en GPS. hældt en kop kaffe op eller fundet en vand i køleskabet. spist sin madpakke. tjekket en adresse på et fragt brev.. hold nu op med at se glasset som halv tomt.. den er halv fuld smiley ingen er hellige men man overvejer lige situationen og så går det nok også smiley


  • #9   23. nov 2015 Jesper.... og det er præsis DET jeg mente...

    Vi sidder og fordømmer... men vil gerne se billederne....
    Vi brokker os... men gør det selv...

    Hånden på hjertet.. (og uden skam..) jeg har også gjort det....
    - og vil nok gøre det igen... selv om vi godt ved det er forkert.


  • #10   23. nov 2015 godt. så er vi enige smiley jeg holdt stille mens billedet blev taget smiley smiley

    profilbillede
  • #11   23. nov 2015 ingen sne ved Års smiley

  • #12   23. nov 2015 Kan så give den info at ved jyllinge på midt Sjælland var jeg nede på minus 13 grader i morges og med masser at sne

  • #13   23. nov 2015 heldigvis er sne vejret over og ploven parkeret indtil næste gang..

    I Østjylland var det helt galt igår, lastbiler holdte i vejen alle steder smiley smiley smiley


  • #15   24. nov 2015 elsker skam snevejr.. bedste jeg ved..

    men hader virkelig at køre med sneplov


Kommentér på:
Snestorm :) :) :)

Annonce