{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.039 visninger | Oprettet:

LastbilGalleri.dk
LastbilGalleri.dk Administrator

Tilmeldt:
10. dec 2010
Følger: 1 Følgere: 19725 Emner: 23 Svar: 38

Nu er markedet endnu bedre! Ny søgning :) {{forumTopicSubject}}

"Hvad har I nu lavet ?", tænker du! Og kan jeg bruge det til noget? Ja!

Nu kan du søge specifikt efter lige det, du har brug for i markedet. Du kan filtrere søgeresultaterne let og hurtigt via navigationen i venstre side. Når du får oversigten over de ønskede resultater, vil du se at siden er overskuelig og at der er flere informationer fra annoncen i listen - så er det lettere at bevare overblikket. Og så går det tilmed hurtigt! Bum!

Vi har tilføjet postnummer og bynavn i alle annoncer, så du ved om varen er i nærheden af dig - og ikke kun i din landsdel. Et billede siger tit mere end tusind ord - og derfor har vi også lavet større annoncebilleder

Bruger du mobilen, så har vi også lavet en ny filtrering af annoncer - tjek den ud, den er mega fed! Og ja, både Android og Iphone-app’en er også opdateret. smiley

Mvh. Rikke/LBG
Ps. Giv lyd her i tråden, om du kan lide det - og sig også til, hvis der er søgefunktioner, du mangler!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu er markedet endnu bedre! Ny søgning :)
  • #2   19. nov 2015 Inden for LBG.. ville det være rart at kunne sorterer efter mærke, så man kun får de vare som passer til den bil man ønsker dele til.

    Er godt klar over at det kræver folk oplyser hvilken bil mærke deres vare er til, men det skulle vel heller ikke være det store problem.

    og hvis folk ikke umiddelbart kan oplyse mærke, kan man lave en gruppe kaldet "universal"...


  • #3   20. nov 2015 Jeg må nok sige at jeres følgesystem er lige til at lukke op og bæ i, Jeg ser helst at det bliver lavet om så man skal acceptere, jeg har nu så mange som følger min profil og jeg kender ikke ret mange af dem, Det er så galt at jeg overvejer at slette min profil og helt undlade at være med længere, I har lavet enkelte forbedringer men den der med fælgere er godt nok en stor ommer,


  • Bo Karsten P
    Bo Karsten P Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 1
    #4   5. jun 2016 Fuldstændig enig med Asterix

Kommentér på:
Nu er markedet endnu bedre! Ny søgning :)

Annonce