{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.432 visninger | Oprettet:

SPØRGSMÅL Til de mere Erfarne end mig :) {{forumTopicSubject}}

Goddag de Herre, og hvis damer også smiley

Jeg står med den overvejelse at skulle ud og købe mig en Lastbil istedet for den bette pony bil jeg køre rundt i (har kørt nogen år i forvejen, så det er ikke det)

Jeg er kommet frem til at som flytte transport er det bedst med en forvogn, og på sigt en evt. hænger....
- Men her kommer det så, hvad er den reelle forskel på Hænger/Kærre udover at hvordan aksel opbygningen er, har kørt med begge dele, det er mere i ved, PLADS ? ...

Er det nogen egentlige forskelle på det ?

Jeg har også overvejet det med Veksellad.... Men igen... Forskellen ?

Takker på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SPØRGSMÅL Til de mere Erfarne end mig :)
  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    apr 2011

    Svar: 47
    #1   24. okt 2015 Der er ikke forskel i pladsen om du har kærre eller anhænger. Det er alene et opbygningsspørgsmål. De er underlagt de samme regler for maks længde. (som du også lærte da du tog kørekort).
    Jeg ville klart kigge i retning af veksellad. Det er klart at der kommer indkøb til kasser oveni, men det giver jo også mulighed for at sætte en kasse af og tage en anden på. De kan jo bruges til opbevaring i kortere tid. Fx hvis en kunde flytter ud og først kan flytte ind det nye sted 14 dage senere, plus du kan bytte kasserne hvis du skal ind et rigtig møgsted hvor der kun er plads til forvogn.
    Der er for mig at se rigtig mange fordele ved veksellad da du slipper for at tømme din bil, men bare kan bytte kassen hvis du har et job indimellem


  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    apr 2011

    Svar: 47
    #2   26. okt 2015 Du skal dog når du kigger på forvogn beslutte dig for hvilken retning du vil gå, altså kærre eller anhænger.
    Der kan være nogle ting som fx højden på trækket og koblingslængden der kan udelukke nogle påhængstyper, så det ville være ærgerligt at købe en bil til anhænger uden at være opmærksom på det, hvis du egentlig hellere fremadrettet ville have haft en kærre


  • Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Svar: 13
    #3   4. nov 2015 En hænger kommer ind overalt, en kærre er for dem der ikke kan bakke med hænger. smiley

Kommentér på:
SPØRGSMÅL Til de mere Erfarne end mig :)

Annonce