{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.079 visninger | Oprettet:

På job jagt.. {{forumTopicSubject}}

Nå nu går den ikke længere..

I slutningen af Marts havde de jo desværre ikke mere arbejde til mig ved Tofra..

Så var jeg ude at køre for en anden vognmand i sønderjylland i et stykke tid.. Kørslen var som sådan god nok (tiptrailer) men da det primært var fast nordpå, Norge, Sverige og Finland takkede jeg pænt nej tak til at få bilen fast..

Jeg var nemlig blevet lovet fast bil ved et firma her på fyn hvor jeg skulle køre entrepanørkørsel i DK med tipbil. Og der skulle jeg starte lige før påske..

Men ak ak.. Er ikke kommet igang endnu.. Så rykkede de starten til efter påske, så til ugen efter igen og nu har de endnu engang rykket starten på ubestemt tid..

Sååååå nu er min tålmodighed brugt op.

Så folkens hvis nogle af kender nogen eller køre ved et firma som mangler en god mand med godt 14 års erfaring så smid mig endlig en pb eller giv mig et kald på 21 49 90 06

Jeg er intresseret i alt på nær fast kørsel nordpå..

Eksport sydover køre jeg gerne og ligger gerne ude 14 dage ad gange hvis det er sådan..

Og skulle nogle af jer fra Fyn kende en vognmand som mangler en mand til en "lokal" bil evt kranbil eller tip osv der er er hjemme dagligt så sig til.. Kunne godt tænke mig at prøve det igen..

Jeg er 31 har kørt i godt 14 år.

Har været selvstændig med en bil i godt 5 år.

Har kørt meget forskelligt lige fra blomster, stykgods, køl/frys, bulk/tankvogn og specialtransport..

Har kørt i det meste af vesteuropa og rigtigt meget på Tyskland, Bennelux, UK, Spanien, Portugal. Og derudover er det også blevet til da nogle ture til Italien, Schweiz og Østrig mm..

Så som sagt er der nogen af jer der lige kender en der kender en der mangler en chauffør så kontakt mig..

Og KUN SERIØSE henvendelser tak ;D !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  På job jagt..
Kommentér på:
På job jagt..

Annonce