{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sur lugt i hytten
  • #2   24. sep 2015 ryger ikke ... ?
    Og lufter ud hverdag .


  • #4   24. sep 2015 Har sprøjtet rodalon i sæderne og på madrassen . haft eddike i en kop og åben vinduer i en hel weekend

  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    apr 2011

    Svar: 47
    #5   24. sep 2015 De gange jeg har oplevet sur "lugt" har det alle gange været i forbindelse med fugt.

    Du har ikke noget regntøj eller arbejdstøj liggende i et skab hvor der er forbindelse til kabinen?

    Hvad med dine handsker, de er vel også tit våde af regn/saltvand fra stropper?

    Hvad med alle gennemføringer på toppen af førerhuset, er de tætte og iorden?
    Der skal enormt lidt indtrængende vand til før det også kan give gener.

    Har du checket dine udluftninger i bagvæggen om de virker og er tætte for vand?


  • #6   24. sep 2015 bagvæg tjekker jeg lige..
    Og Yes har regntøj arbejdstøj og handsker i side skab .
    Det må ud i weekenden så må jeg lugte mandag


  • #7   25. sep 2015 Køb f.eks på Statoil, der ved jeg de har det.
    De har det nok også på diverse rastepladser...

    En lille blå dåse med sort låg, mener det er BASTA der laver dem ` AIR CLEANER`.
    Med enkelte pust, neutralisere den div. lugte af død hund, svigermor, røg, wonderbaum m.m.


  • #8   25. sep 2015 Det må prøves i dag ?

  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    apr 2011

    Svar: 47
    #9   25. sep 2015 Det virker sikkert fint, men uden at finde årsagen kommer du til at købe mange dåser de næste år

  • michael  B
    michael B Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #10   26. sep 2015 Det vil hjælpe hvis du skifter kabine filter. Det bliver altid surt efter længere tid med brug af aircon. Prøv det m.v.h fnuggi

  • #11   27. sep 2015 okay det prøver jeg også. Har skiftet luft ind tags filter i højre side .

  • #12   2. okt 2015 Jeg ved ikke om det ville hjælpe i dit tilfælde..

    har du prøvet at blæse baglens?
    ganske simpelt.. proppe din luftpistol ind i luft dysen.. og tryk den af...
    hvis i Evt. er 2, så hør efter ude ved pollenfilteret, om det "susser"... så er du da sikker på, at der ikke ligger en død mus eller ligende...


  • #13   2. okt 2015 Det var også en idé alt prøves tak

  • #14   6. okt 2015 Jeg har en ozon generator hvis du ikke kan komme af med dit lugt problem.

    Den æder alt lugt. Man bruger dem feks på hoteller eller efter brænd i huse for at fjerne lugten. Eller klargøringsfirmaer til biler har dem også. smiley


  • #15   6. okt 2015 Swedigt nok hvor befinder den sig ?

  • #16   7. okt 2015 Jeg bor i Allingåbro.

    Du kan evt også købe en dåse du kan bruge til dit aircondition anlæg. Hvis lugten kommer der fra.

    Det kræver stadig man gør bilen ren inden ozon behandling. En ozon behandling tager fra 20 min til et døgn alt efter hvor slemt det er. Ved fuld last kan den klare rum optil 1200 m3. Der skal luftes godt ud efter. For det kradser godt i næse og halsen.


    profilbillede
  • #17   9. okt 2015 gå i bad Henrik

    eller lær at lev med at din bil er fra Esbjerg og lugter af fisk hehe

    ellers så ring til mig jeg er en trick ;);)


Kommentér på:
sur lugt i hytten

Annonce