{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.374 visninger | Oprettet:

Chauffør/Isolatør søges {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Grundet travlhed søges en mand til kørsel med forvogn samt isoleringsarbejde med Rockwool granulat. Du må gerne have en håndværksmæssig baggrund eller lign da vi bla laver en del gangbro i fobindelse med efterisolering, samt udtagning og imuring af sten ved hulmursisolering. Dette er på ingen måde et "ratholder" job, og du skal være indstillet på fysisk hårdt arbejde og til tider lange dage.
Virksomheden er beliggende i 8930 Randers NØ


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chauffør/Isolatør søges
  • #1   21. maj 2015 I står ikke ligefrem i kø!!! smiley

  • Kasper A
    Kasper A Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 1
    #2   23. maj 2015 Kan du bruge en chafførlæreling?

  • #3   24. maj 2015 Ja det tror jeg godt jeg kan. Jeg er dog ikke godkendt som praktiksted, men det kan jeg vel blive.

  • #4   24. maj 2015 Jeg kender til flere vognmænd der ikke kan finde egnede chauffører i DK, så deres biler står bare stille derhjemme.
    Det endda til noget godt fast kørsel.
    Folk er bare blevet skrivebords truckere, og sofa konger.
    Starter tidligst kl 8, hjemme senest kl 15, bilen med hjem, 1.000.000 gule lamper, motivlakering, og helst en medhjælper til at lave lidt fysisk arbejde for dem...
    Desværre...


  • #5   24. maj 2015 Jeg har lige haft en mand som startede hos mig i Mandags. Stor og stærk 35 år. Ingen kørekort taget for sprut. Ingen uddannelse. Ville give ham en chance. 4 dage holdt han så var det slut. Synes det var for hårdt. Jamen kom nu lige igang for dælen. Selvfølgelig er det hårdt at starte nyt arbejde. Især hvis man har været arbejdsløs en periode, og især måske den første uge hvor man også skal forholde sig til en masse ting. Men at man efter 4 dage kn konkludere at det godtnok er for hårdt. Rystende!!!!

  • #6   24. maj 2015 Ja, det er rystende.
    Men det bliver kun værre i fremtiden.
    Bare vent, når mor kommer med til jobsamtalerne, så får du ørene i maskinen...


  • #7   24. maj 2015 Har lige delt dit opslag på Facebook, håber det er ok

  • #8   24. maj 2015 Ja. Man savner noget motivation.

    Jeg selv brækkede mit skinneben den 22/23 dec 2013.efter at det havde knækket to fuldvoksne grantræer.
    Jeg fik en Marvsøms operation, altså titanium stav banket ind i knoglens hulrum.
    Inden Juni, havde jeg slået verdensrekord med 21 faldskærms udspring med et brækket ben (Synlig brudlinie på røngten billeder.)
    Jeg valgte at skifte job, og trods smerter, stadig den dag idag, så er jeg stadig meget aktiv på jobbet... Jeg maxer min daglige arbejdstid 100% så at Køre Hviletids reglerne er opfyldt til punkt og prikke.
    De unge aner ikke hvad "Hårdt" er.


  • #9   24. maj 2015 jeg skulle sgu ikk have det arbejde der.... der er ingen kørelse i det.. tror det er derfor ingen gider det..

    jeg kører kranbil og kunne ikk forstille mig andet og det kan til tider være hårdt arbejde..

    unge og unge.. er selv 33 og har mange timer.. jeg forstår godt at der ikk er nogle som gider at være chauffør i dagens danmark..

    at være lastbil chauffør i danmark er snart et overstået kapitel



  • #10   24. maj 2015 Nej der er ikke alverden km i det. 100-500 km pr dag. Til gengæld får man heller ikke pr km men en fornuftig timeløn. I bund og grund er det ikke et chauffør job. Transporten med lastbil er kun et nødvendigt onde for at komme hen til det sted hvor vi kan holde stille og komme til at tjene penge. I virkeligheden lidt ligesom med en kranbil.

  • #11   25. maj 2015 Undskyld men det vil fandeme være kedeligt at køre lastbil uden komme ud at arbejde lidt fysisk hårdt. Damn der er dovne fede chauffører, bare sidde på sin flade røv og lade folk læsse/losse sin bil !!!!

    Alsidigt arbejde længe leve !!!!


  • #12   7. jun 2015 Har du fået en mand, delte dit opslag på Facebook og der var da en som skrev han vil søge det

  • #13   7. jun 2015 Nej det har jeg ikke. Har snakket med 2 som var interesserede men dog under forudsætning af at de kunne tjene det samme som nu. Den ene kører Søndag-Mandag midnat til 13-14 stykker sover ude. Den anden kører Torsdag-Tirsdag. Dvs henover weekenden, har 70 timer +.
    Det synes jeg måske ikke er helt rimeligt at sammenligne med et job med "normale" arbejdstider og bilen hjem hver dag og fri i weekenden.


  • #14   7. jun 2015 Undskyld Søndag-Fredag selvfølgelig. ??


  • #15   7. jun 2015 Den står ellers klar den fine Daf. Bor du i østjylland/trekantsområdet har du bil med hjem.

    profilbillede
  • #16   7. jun 2015 Og Volvo FH12 med 2 akslet citytrailer bagved.

  • #17   7. jun 2015 Okay det var da ærgerligt, der ikke var nogen der har sprunget på endnu

  • #18   7. jun 2015 Hvad vil en sådan en timeløn ligge på hvis man f.eks har været ansat i 3mdr ?

  • #19   14. jun 2015 Rene P :
    "Jeg kender til flere vognmænd der ikke kan finde egnede chauffører i DK, så deres biler står bare stille derhjemme.
    Det endda til noget godt fast kørsel."

    Hvis du ligefrem kender flere må du da gerne nævne et par stykker ?

    Kasper E :
    Du er vel kun på udkig efter folk som er bosat i Jylland ?



  • #20   14. jun 2015 Når nu man siger man ikke kan finde egnede chauffører i DK. Hvad er de ikke egnet til ? Kan de ikke køre en forvogn med tilkoblet hænger/kærre ? Kan de ikke køre en sættevognstrækker med tilkoblet sættevogn ?? Er der så meget i at køre eller hvad ?

  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    apr 2011

    Svar: 47
    #21   14. jun 2015 Sune M: Det afhænger af hvad du laver. Jeg elsker den der attitude du stikker op. Du har aldrig arbejdet som chauffør og du har allerede undervurderet jobbet.
    Det er svært at få dygtige chauffører. Hvis vi skal ansætte en ny mand så har det de sidste 2 gange endt med vi måtte kapre dem fra en anden vognmand. De folk der er dygtige og har noget at byde på har også et job.
    Der er så meget andet i jobbet som chauffør end bare at holde rat som du åbenbart tror er det eneste.
    De folk der lige kommer fra AMU og tror de kan det hele bliver som regel rigtig hurtigt dyre for en vognmand


  • #22   14. jun 2015 Jeg tror ikke jeg kan det hele eller men kommer lige fra AMU det har du ret i og er selvfølgelig ny. Men jeg har bakket meget med traktor vogne osv, så kan ikke det skulle blive et problem. Nu har jeg en håndværker uddannelse i forvejen såeh

  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    apr 2011

    Svar: 47
    #23   14. jun 2015 Sune M: Nu kvalificerer en håndværker uddannelse ikke til meget indenfor chauffør branchen. Jeg synes sjældent jeg har set en helt håndværkerbil smiley

    Det kan godt være at bakke ikke volder dig problemer, men derfor er der meget andet i jobbet. Nu ved jeg ikke hvad du sigter efter at lave, men at føre selve bilen er jo langt fra det hele

    Vi får rigtige mange ansøgninger, de halve er vel fordi folk skal søge x-antal job for at få dagpenge og den anden halvdel er vel fra folk der reelt ønsker job. For nogle måneder siden var der en der søgte job. Han havde kun forvogn og ikke nogle kran-certifikater, vi har kun kranbiler, men det mente han ikke var et problem, for den ene var jo med bagmonteret og den kunne jo sikkert sættes af. Så kunne han jo bare køre uden kranen smiley
    Ham morede vi os lidt over hehe smiley


  • #24   14. jun 2015 Hejsa. Jeg har måske fået dig til at tro at jeg tror jeg er bedre end andre osv osv, men det er slet ikke det jeg prøvede at sige. Jeg ved jo godt det ikke er alle og enhver der kan krane hurtigt og effektivt, samt køre med meget svær gods og køre i Tyskland.


    Jeg vil nødig køre i Tyskland, Frankrig what ever jeg nu skal hen, det har jeg slet ikke erfaring med overhovedet og ville have meget respekt for at køre der.

    Jeg kan bare ikke helt se problemet i, at hvis det er smedevirksomhed som har virksomhed eller andet, som havde en forvogn, at den vil være svær at køre.

    Tror godt du ved hvor jeg vil hen


    Mvh Sune


  • #25   14. jun 2015 Den der med kran bilen og uden certifikater osv er lidt morsom smiley

  • Kenny N
    Kenny N Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #26   18. jul 2015 Hvad er lønnen og hvornår møder man

Kommentér på:
Chauffør/Isolatør søges

Annonce