{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Man TGA.18.360 vs. TGX.18.360
  • #1   6. apr 2014 Er det ikke størrelsen på hytten ? smiley . TGA uden køje og TGX med køje ? . Er ikke sikker smiley Jeg køre TGA 32.350 til hverdag og den er hvertfald uden pladsen til køjen smiley


  • Danni K
    Danni K Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 82
    #2   6. apr 2014 Har ingen anelse. smiley

    Jeg havde en volvo fm 300 med 475.000km på bagen i sidste uge. Nu har jeg fået en MAN TGX.18.360 der har kørt knap 20.000km. Har kun lige set den udefra ( så godt som jeg nu kunne, der er fandme højt op til førerhuset ) smiley

    Kan se den er med køje, og tror det er xxl kabinen. Kan se læder sæder og har fået afvide det er med aut. Gear., men det er også alt jeg ved. smiley

    Men når jeg søger på den så kommer der ogaå billeder af TGA, så undrede mig lidt over forskellen. smiley


  • Oliver S
    Oliver S Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
    #3   6. apr 2014 Jeg mener at TGX er den nye og TGA er den gamle, TGA hedder den vidst til og med 2007, og så blev det lavet om til TGX, ret mig lige hvis det er forkert smiley

  • #4   6. apr 2014 Oliver S har ret.
    TGA er den gamle model, TGX er den nye.
    Om årstallet lige er korrekt for modelskifte er jeg ikke sikker på, men det lyder rigtigt nok.


  • #5   6. apr 2014 Det kan godt passe da min TGA'er er fra 06 smiley .

  • #6   6. apr 2014 TGX har bedre klimaanlæg, mere aflægningsplads osv... jeg ville selv vælge en TGX hvis valget var mellem dem...

  • #7   6. apr 2014 TGX er en videreudvikling af TGA.

    Det er en modelbetegnelse og har intet med førerhusstørrelse at gøre som sådan.


  • Michael R
    Michael R Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 35
    #8   7. apr 2014 Du har ret Morten. Men tgx har også noget med førerhuset og gøre. De smalle førerhus med lavere indstigning er en tgs model. smiley

  • #9   7. apr 2014 Michael R

    Rigtigt med TGS - Men forskellen på TGA og TGX er ens - Bortset fra alderen og de facelift ændringer der kom med TGX.

    Personligt finder jeg TGX langt bedre end TGA!


  • Michael R
    Michael R Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 35
    #10   7. apr 2014 Det kan vi hurtigt blive enige om at tgs/tgx er langt bedre. Så vidt jeg husker dækker Tga over alle førerhus typer. Hvor der er forskel på tgs/tgx smiley

  • #11   7. apr 2014 TGA er en god bil, men den er lysår efter en TGX, selvom de egentlig er ens når alt kommer til alt, forskellen ligger i designet bla. men lige så meget i det indvendige... Og det er der TGX er en milliard gange bedre end en TGA...

    Men ja en TGA kunne fåes som smal hvor en smal TGX hedder TGS, men når der bliver spurgt direkte om forskellen på en TGA og TGX, så må man jo formode der er tale om den rigtige lastbil og ikke bare en forvokset kassevogn...


Kommentér på:
Man TGA.18.360 vs. TGX.18.360

Annonce