{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  loft lys
  • #1   26. mar 2014 hvis det er de små BLÅ dioder du vil have skiftet.. er det en ret dyr omgang, jeg forhørte mig hos Mercedes i Odense, da mine over forruden, er defekte.

    De kunne ikke bare lige skiftes, da det er et komplet system, som efter de info jeg fik ville koste omkring 2500.- inc. mont.
    (for de skulle skille hele overskabet ad... om det er rigtigt eller ej ved jeg ik. gad ikke gøre mere i det...)

    Hvis det til gengæld er de små GRØNNE dioder, er det blot "hætter" som sidder om pærerne, og disse kan du købe i (Næsten) en hver elektronik / computer forretning.

    Hvis du blot ønsker lidt mere "blødt" lys, kan du jo evt. gøre det at du udskifter de bagerste (dem som tænder i begge sider samtidige) med gule "blinklys pære" og så holde lysknappen inde, til de fader ned til den ønsket styrke.



  • #2   26. mar 2014 Det er de 2 små grønne pærer oppe i loft lyset

  • #3   26. mar 2014 Jeg kommer måske ikke med et brugbart svar. Men du kan bestille 5 meter rulle med RGB LED, Kontrol enhed og fjernbetjening til ca. 100-150kr.
    Det er nemt at montere og du kan bytte farve på lyset ligeså ofte du vil. Lyser det for kraftigt? Så er der indbygget dæmperfunktion i fjernbetjeningen.
    http://www.dhgate.com/product/lower-price-3528-rgb-led-strip-300led-5m/165040459.html#s1-2-1a|22290159


  • #4   30. mar 2014 Kim.. er det nogle du har erfaring med at handle med?? ..

    kan man betale med danske kredit kort, og er man så sikker på at få de vare man bestiller eller er det sådan lidt et sats?



  • #5   31. mar 2014 Siden er bygget op lidt ligesom DBA
    Du betaler pengene til Aliexpress og så får sælgeren først sine penge når du har været inde og bekræfte at du har modtaget din ordre.
    Når du bestiller kan du skrive en besked til sælgeren på engelsk.
    Her skal du skrive "Set Value to 10$ on the package"
    På den måde slipper du moms og told smiley
    Jeg bestiller meget fra siden og har aldrig haft problemer. Har selv købt flere LED ruller, xenonkits, dashcam, tøj, sko, tablet og meget mere.


  • #6   31. mar 2014 Ulempen ved at bestille fra Kina er at der somregel går 2-6 uger før man har sit produkt.
    Oftest går der 2-3 uger. Men forvent op til 6 ugers fragt


  • #7   4. apr 2014 Så også jem og fix havde dem til 150kr idag.

  • #8   7. maj 2014 Ja tak smiley men kan se det er 12v:-(


  • #9   9. maj 2014 Havde du bestilt fra DHgate i sin tid så havde du haft dit produkt hjemme nu smiley

Kommentér på:
loft lys

Annonce