{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lyd i Iveco Stralis Hiway
  • #1   30. jul 2014 Bag på selvfølgelig...

  • #2   14. nov 2014 Fandt du ud af om der er mulighede for at sætte en forstærker evt en subwoofer i??

  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   14. nov 2014 Der er ingen udgange i den originale radio, jeg har konverteret højtalersignalet til analog rca og kørt det gennem clarions DVC923. Derved opnår jeg Remote til forstærkere samt lydprocessor til Dolby digital samt DTS 5.1

  • #4   15. nov 2014 Ok. Hvor har du placeret det? Og har du sat subwoofer til?
    Tænkte at smide det i rummet bagved førersædet?

    Har du sat en konverter på eller er det en 24v forstærker?

    Kunne være fedt at se et par billeder hvis muligt. smiley


  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   15. nov 2014 Det er stadig under opbygning. Har en 1800watts omformer 24/230v der har jeg tilkoblet et ladeapparat som lader på et 12v batteri som er placeret i rummet bag passagersædet. Sub og soundprocessor er pt placeret i rummet bag førersædet. Er ved at lave en ny sub som skal placeres oppe under loftet når bilen skal til polstrer.
    Et godt råd hvis du skal i gang med at trække kabler. Så lad være med at trække dem ned langs forruden. Det er et maridt at samle lister osv igen. Træk dem over døren i stedet. Kan godt smide nogle billeder op, når jeg er lidt længere i projektet.


  • #6   24. nov 2014 Er der en grund til du ikke har brugt en 24 til 12 v converter eller trukket en plus direkte fra det ene batteri som jo er 12v istedet for at sætte et nyt batteri og lader og 12v 230v omformer til?

    Evt en aktiv sub kunne jo gøre en del.
    Hvilken side og højtalere har du lavet rca udgang fra?
    God ide med den clarion så man får styrestrøm da jeg ikke ved hvordan jeg skulle finde den på anlægget.

    Men billeder ville jeg mægtig gerne se.
    Hvad med de 2 strøm bokse som ligger over midter konsollen som bla styrer tachograph usb osv. Ligger der ikke en 12v der et sted måske. Der er jo 12v på cigartænder.


Kommentér på:
Lyd i Iveco Stralis Hiway

Annonce