{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kim johannesen
  • #1   9. jun 2014 Det er ingen nyhed. Men væmmes hver gang ved synet af deres minibus på udlandske plader. Jeg har ellers hørt for mange år siden at det skulle være en god arbejdsplads med god hyrer

  • Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 54
    #2   9. jun 2014 ja de stakkels chafføer får sikkert 1250 kr om mdr og 10000 kr i Dieter Fra deres hjemland Bulgarien som alle kurt beier chafføer det var der da en udsendelse på tv for ikke så længe siden men fakta er jo flere der gør det i transportbranchen jo mere lovligt bliver det prøv at lig mærke til det. mærkeligt nok

  • Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 54
    #4   9. jun 2014 de er ikke i esbjerg mere alle mufufuerne holder i padborg på deres nye plads ved det gamle transitgården

  • #6   10. jun 2014 Mht Kim Johansen (og ikke johannesen) så er der jo intet nyt i det, i er laaaangt bagefter, det hele startede i 2004, tro mig jeg var der... Og det startede faktisk inden da, for der har været tyskere i butikken i mange år...

    Jeg er sympatiserer ikke med han forretningsmetoder, men jeg kan ikke lade være med at have den dybeste respekt for manden...


  • #8   10. jun 2014 Præcis Tubi...

  • orient
    orient Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 60
    #9   10. jun 2014 Hejsa,,,ja syntes sku også de går hårdt til flasken når de holder flere dage på rast læser tit de bliver taget med høj promiller :-O....sprut har de sku råd til at købe og blæse på dansk lovgivning smiley

  • #10   10. jun 2014 Har du kendskab til at der er taget spirituspåvirkede folk i Kim's biler?

    For det skulle komme bag på mig, mens jeg var der, var det ikke sjældent i starten at der blev fyret 10-20 mand af gangen da han har et meget strengt alkohol-forbud..

    Men kom med nogle links....


  • #11   10. jun 2014 Tube.
    Lige præcis. Folk har så travlt med østeuropæere, men kig lige i egne rækker først.
    Mange af dem, der kæfter op om, at de bare skal fise hjem osv, er de selv samme folk som kører på diverse underbetalte aftaler, og jeg vil garantere dig, at ca 90 % af de vognmænd der kører for DSV og de andre banditter, kan ikke betale den rette løn.
    Ikke dermed sagt, at jeg er tilhænger af østeuropæere, men vi kan lige så godt vænne os til tanken, for de er kommet frem at blive.
    Og det kan i den grad undre mig, at myndighederne ikke gør mere ved det, for før du kan få din vognmandstilladelse, skriver vognmanden under på, at følger gældende overenskomst på området.


  • #12   11. jun 2014 Hvordan kan man have respekt for en mand der trods meget lavt lønnede chaufføre ikke formår at lave overskud??? Det er squ da sørgeligt!!

    Og husk så på det ikke 12 1000-1500 kr, men euro.


  • #13   11. jun 2014 Jeg er åbenbart en sørgelig mand Morten, og den tager jeg sgu gerne, jeg er blevet kaldt det som er værre... Jeg har ikke kendskab til hans regnskaber, men ved at han har formået at udvide butikken gennem krisen, jeg hverken kan, skal eller vil forsvare manden, men det ændrer ikke på at Kim Johansen som person har jeg stor respekt for, men derfor behøver jeg jo ikke sympatiserer med hans forretningsmetoder...

  • orient
    orient Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 60
    #14   12. jun 2014 Tak for debatten....mit motto brug danske chaufør til ordentlig overenskomst og gerne med diverse goder :),,,og udnyt ikke de stakler fra Bulgarien polen osv syntes sku det er synd for dem ,skal de køre for danske vongmænd speditøre,ja så er det samme overenkomst som en dansk chaufør >:(...Hilsen Orient.

  • #15   12. jun 2014 Jamen hvorfor er det synd??
    De får en langt højere løn end de ville gøre derhjemme, og ingen tvinger dem....


  • #16   13. jun 2014 Jeg er nød til at give Mr. Nobody ret!

    Der er ingen der tvinger øst europæerne til at køre her i DK, de gør det fordi de bliver langt bedre betalt her, end hvad de ville blive hjemme.

    Jeg sidder selv og arbejder med disse chauffører hver dag, og Fakta er bare at på trods af alle fordomme mod dem, så gør de det faktisk rigtig godt!


  • #17   13. jun 2014 Om de gør det godt eller ej vil jeg så ikke udtale mig om, jeg har hørt fra mange af de steder jeg selv er kommet gennem tiden at de er trætte af dem, men set med en speditørs øjne, så ved jeg ikke hvordan det ser ud... smiley

    Jeg havde en snak med en fra Henrik Hansen, i ved ConTrans på BG plader... Han fortalte at han fik, jeg mener det var, € 1.300 om måneden, mod mellem € 350 og € 800 i Bulgarien, og de 800 var for en der der var virkelig god...
    Han faktisk en flinker mand, jeg manglede kun begge spejle, 350 liter diesel, 4 dæk fra sættevognen og min 440 hestes motor var byttet ud med hans 400 hestes... Nej spøg til side, han var blevet påkørt på rastepladsen af en dansker som valgte at stikke af, og han ved han ramte ham, for han var ude og kikke... Svin... Jeg hjalp ham med at fixe sit spejl og tale ham lidt ned igen til gengæld delte han 2 øl med mig til at sove på... En flink mand synes jeg, om han løj gennem hele samtalen eller talte den skinbarlige sandhed ved jeg af gode grunde ikke, men han virkede meget oprigtig...


  • 51m0n53n
    51m0n53n Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 72
    #18   25. jun 2014 Snakkede engang med en polak ved Storkereden (Helsingørmotorvejen), han sagde at han fik 1500€ om måneden, til sammenligning fik jeg dengang ca. 3500€. Og kunne køre hjem hverdag, og tæske konen.

Kommentér på:
Kim johannesen

Annonce