{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.538 visninger | Oprettet:

Ny bil, ny arbejdsgiver. {{forumTopicSubject}}

Så blev det tid til et karriere skifte.
Har kørt vindmøller rundt i det meste af Europa, og tiderne ændre sig til at alt sejles til udlandet, og transporteres ud derfra. = at man er på farten fra 4 uger til 6 mdr af gangen. smiley

Nu har jeg fået et rigtigt indenrigs job, og skal hygge med at køre 20" containere ud til folk og fæ, krane dem af, flytte dem igen og køre dem til ny bolig eller på lager.
Tror jeg lige jeg kan overkomme. smiley

Og jeg skal nok oprette bilen her, når jeg er startet på jobbet på onsdag (30/7-14)
Men jeg glæder mig til at stifte bekendskab med bilen.


Kommentarer på:  Ny bil, ny arbejdsgiver.
  • #1   23. jul 2014 Held og lykke
    den er flot så godt han søgte en chauffør til dem

    men lidt anderledes kørsel end Hjortdal Specialtransport


  • #2   23. jul 2014 Ja, Jesper. Men har både kran erfaring og kørsel med container/skurvogne på min samvittighed. Bla fra en kort visit hos K Knudsen, Gistrup.
    Så det falder ikke så meget ved siden af.
    Og med en datter på 4 1/2 så vil jeg ikke lægge ude i flere uger af gangen, mere.
    Men glæder mig.


  • #3   23. jul 2014 Tillykke med det, blev selv opfordret til at søge, men passede ikke helt ind i mit liv..

    Pas nu på at skriv det i en af grupperne på Facebook, så skal du bare høre for du ingen løn får og hvad ved jeg... smiley

    Det er vel på onsdag den 30/6-14 og ikke 30/7 du starter ikke?? smiley smiley

    Men endnu en gang tillykke ,jeg er sgu misundelig, men sådan er det jo... smiley


  • #4   23. jul 2014 Stort tillykke med det nye...

    Super flot træk du får der...


  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #5   23. jul 2014 Tillykke, det er virkelig en flot bil du får og køre i

  • Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    apr 2011

    Emner: 2 Svar: 163
    #6   23. jul 2014 MR #3
    Det er vel på onsdag den 30/6-14 og ikke 30/7 du starter ikke??
    Tror du skal stille natpotten tilbage igen smiley
    30/6 = JUNI måned
    30/7 = juli måned AKA denne måned vi er i nu og igen så er det nu på onsdag smiley


    TS
    Tillykke med dit nye job - ikke altid man kan finde noget som passer ind i familielivet smiley


  • #7   23. jul 2014 Tillykke.
    Super flot bil, og garanteret også noget udmærket kørsel. Og Christian skulle være en flink fyr smiley

    Jeg overvejede også at søge, indtil jeg så at det ofte var med udedøgn hele ugen. Jeg har også små børn, så jeg synes at det for mig pt, er rigeligt med 3 udedøgn pr uge.

    God tur rundt i DK.


  • #8   23. jul 2014 De ter fordi jeg fylder år den 31/7 Kim, det gør ondt, jeg vil gerne udsætte smerterne yderligere... smiley

    Men du har da helt ret... Forøvrigt smagte det i potten ikke skide godt... smiley smiley


  • Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    apr 2011

    Emner: 2 Svar: 163
    #9   24. jul 2014 Mr N
    du har jo rundet de 30 så nu er der ikke noget at være bange for de næste 7 år... meeen når man lige har ramt de 38 så begynder de 40 sq at nærme sig liiidt for hurtigt smiley


  • #10   24. jul 2014 Ha ha. Takker, også for underholdningen. smiley



  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #11   24. jul 2014 Mr, N er det ikke den palleløfter der, som er skyld i du vrøvler lidt ? smiley

  • #12   25. jul 2014 Jeg tror det Benny, den skal ihvertfald have skyld for MANGE ting... Lorte dag... smiley

    Haha Kim, ja det tror jeg gerne, selvom jeg indtil nu ikke har frygtet nogle hjørner... Men det kommer nok... smiley


  • Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    apr 2011

    Emner: 2 Svar: 163
    #14   26. jul 2014 #13 ENIG!!!!!!!!


  • #15   27. jul 2014 Kort og godt...

    Jeg kørte distribution for Arla Foods, holder ved en rampe klokken bæ om natten og skal losse ved en butik, det er vinter, der ligger sne, sammenkørt sne som så er blevet til is, da jeg kørte trækker/trailer var der ikke plads til at jeg kunne holde lige på, hvilket betød at liften kun dækkede halvedelen af rampen, hvilket igen lavede en trekant hvor der kun var en ting.... nemlig frit fald fra ladhøjde plus 10-20 cm...
    Nå men jeg skal til at losse, render ind på ladet henter palleløfteren, og bakker ud til liften, plejede altid at smide de styrende hjul ud over liftkanten der, så var den jo ikke i vejen... Da jeg er på vej ud tænker jeg på alt muligt andet, og da jeg kommer ud på liften, når jeg lige akkurat at tænke "Så lang plejer liften sgu da ikke at være!?" og så var der ~1,5-2 meter frit fald... smiley
    Lander på ryggen i sammen pris is. slår ryggen og får palleløfteren med ned i faldet, jeg mærker lige at de styrende hjul kører henover panden på mig og når at se at gaflerne styrer modsat vej af hvor jeg er landet, gudskelov fik jeg ingen brud og ikke noget der følger mig i dag, men ondt gjorde det, gik sygemeldt 1 måned pga det...
    Al luften blev slået ud af mine lunger, lægen på skadestuen sagde jeg var ufattelig heldig at mindst en af mine lunger ikke var klappet sammen... smiley

    Men det var historien om palleløfteren...


  • Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    apr 2011

    Emner: 2 Svar: 163
    #16   27. jul 2014 Mr N du skal sq se dig for smiley


    har du så hjulmærker i panden eller er de helt væk hi hi hi smiley


  • #18   28. jul 2014 Kim > Haha nej dog ikke, de er væk, hvilket de også var meget hurtigt, det gik heldigvis ikke så galt som det kunne have gjort, men ja, jeg lærte at se mig for... smiley

    Ina > Grin du bare, det kan jeg selv i dag af det, det er også over 10 år siden efterhånden, men lige efter, der fandt jeg det ikke som nogen som helst mulighed at bygge jokes på... smiley Men bare rolig, jeg har straffet et utal af palleløftere efterfølgende, så den er klaret... smiley


  • #20   28. jul 2014 Det gik som det heldigvis plejer, uden alt for voldsomme mén... smiley

    Og god bedring med din onkel... smiley


Kommentér på:
Ny bil, ny arbejdsgiver.

Annonce