{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  benzin lastbiler, findes de?
  • #1   18. jun 2014 Det kommer vel an på hvor gamle de må være... smiley


  • Ghassan D
    Ghassan D Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   18. jun 2014 Alle de nye lastbiler der bliver lavet i 2014 og opad, er der ingen af dem der er med benzin motor?

  • #3   18. jun 2014 Nej deres laves ikke lastbiler med benzin motor i.

    Det var kun i gamle dage


  • Ghassan D
    Ghassan D Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   18. jun 2014 Super takker for informationen !

  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

    Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #6   20. jun 2014 Det kommer an på hvor "små" de må være for at være en lastbil! smiley
    Denne har en 6 liters V8 benziner med ca 300 hk.


    profilbillede
  • Sune n
    Sune n Tilmeldt:
    feb 2011

    Emner: 1 Svar: 189
    #7   21. jun 2014 Jeg mindes at Falck i Randers tilbage i midt 90´erne havde en MAN tankvogn med benzinmotor.. Og det var en gammel snudebil.. Men den lød meget andreledes, end hvad man forventet..

  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 10
    #8   13. jul 2014 Problemet med benzin nu om dage er nok prisen og manglen på samme moment som dieselmotorerne har.. er selv ved at renovere en ældre benzin lastbil fra 1943.. og den er TØRSTIG!! smiley

  • #9   14. jul 2014 Trine K > Jeg tror at med den rette teknologi og slagvolumen, kan momentet blive det samme, problemet er dog at en diesel arbejder i et meget lavere område og generelt nok er mere nøjsom med dråberne når alt kommer til alt, men det er der jo også ved at blive lavet om på...

    Tør man spørge hvilken bil du arbejder på?


  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 10
    #10   14. jul 2014 Mr. Nobody > Tror mere på diesel og gas end benzin fremover.

    Det er den på mit billede en Diamond T Bjærgningsvogn.. 6 cylindret, 8.668 cm3 benziner på 106 hk smiley


  • #11   14. jul 2014 Trine P > Samt el, det tror jeg også vi kommer til at se meget mere til, der er en øldistributør i hovedsatden der har en MAN, med elmotore, den har så også dieselmaskine, men den bruges kun til at generere strøm...

    Men jeg kunne sagtens se en benzinmotor som generator i fremtiden...

    8,7 liter og 106 hk... hold da op, hvad er momentet på sådan en kæmpe så? smiley


  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 10
    #12   15. jul 2014 Her i Skive kommer skraldebilerne til at køre på gas/diesel fremover, det samme med de nye bybusser i Holstebro..

    Mener den yder omkring 530 Nm ved 1000 omdr. så det går ikke vildt stærkt at få de 12 tons op i fart smiley


  • #13   16. jul 2014 Men det er da alligevel pænt, taget i betragtning af at den er uden turbo synes jeg.. smiley

    Gas har man jo forsøgt sig med før i hovedstaden kan jeg huske, dog ikke med udbredt succes, noget med noget brand etc...


  • #15   17. jul 2014 vi kommer nok også til at opleve mindre motore ( liter vol. ) med mere turbo tryk deter som regel også noget der får en bil til at gå længe på litteren bliv ikke over overresket hvis i ser 5-600 hk på 7L

Kommentér på:
benzin lastbiler, findes de?

Annonce