{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køreprøve
  • Tjalfe B
    Tjalfe B Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #1   12. jun 2014 Jeg bestod første gang til alle mine køre- og teoriprøven (TM, B, C og CE).
    Til C spurgte han lidt ind til hjul og dæk og til CE var det vidst om slør (hvor det må være, hvor meget der må være og hvor det ikke må være).

    Vi talte vel et par minutter - men slemt var det bestemt ikke.
    Kør som du har lært, og tag det stille og roligt.

    Held og lykke. smiley


  • #2   12. jun 2014 jeg var oppe i går inde i odense det der var 3 spørsmål et om dæk og 2 omkring bremser og så er køretur men ja kør som du har lært og ta det med ro og husk fordi du laver lidt småfejl er det ikke sikkert du dumper så ta det roligt hele vejen

  • #3   12. jun 2014 Hvor lang tid kørte i og bemærkede du nogen dummerter mens du kørte jesper?

    Og tillykke i øvrigt.


  • #4   12. jun 2014 der var sat 60 min af til prøven og vi kørte de 45min og resten til spørsmål jeg hade lidt med et venstre sving i et krys men ellers ikke noget men nogen af de andre jeg er på hold med har da taget nogle kantsten og lidt men hvis bare du er opmærksom på du rammer kantstenen så dumper han dig ikke de laver jo en vudering af hele turen så der er plads til fejl. men held og lykke med det

  • #5   13. jun 2014 Bestod satme smiley

  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

    Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #6   13. jun 2014 Tillykke smiley

    Det der med at alting var bedre i gamle dage det passer! smiley
    Jeg havde 2 køretimer så blev der bestil tid til prøve.
    Prøven bestod af en tur rundt i Assens by med forvognen, så ned og koble hængeren på og køre samme tur igen! I alt ca 1 time og så havde jeg kørekort til det hele (bil - bus - lastbil - påhængsvogn)


  • #7   14. jun 2014 tillykke med det

  • #8   14. jun 2014 jan s
    bare det dog var så nemt idag der var ikke alt det eu lort


  • 51m0n53n
    51m0n53n Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 72
    #9   25. jun 2014 Var oppe begge gange (C-CE), fra Toftegårdsplads. Rundt inde ved Istedgade.

    I love it, nu ligger jeg og kører der til hverdag, dog kun i forvogn og ingen problemer.


Kommentér på:
Køreprøve

Annonce