{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trækkraft
  • #1   15. apr 2014 Hvis den er meget ny og ikke har kørt ret mange kilometer, eller den ikke normalt kører tunge læs, så kan det være derfor, jeg har haft en FH12 380, der kørte lige op med en FH 12 460, fordi min var vant til at arbejde og hans ikke var...
    Men de siger jo tit at de første 100.000 km skal man ikke regne med at motoren er helt som den skal være...
    Og husk at holde den til ilden, så får man den bedste trækmaskine ude af bilen... smiley


  • steffan D
    steffan D Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #2   15. apr 2014 Den køre med 50 tons total det meste af tiden. Den er så lige blevet målet på rulle felt så nu skal Volvo til at trylle den har kun 486 og mangler også 150 nm

  • #3   15. apr 2014 Det synes jeg man hørt om før, både hos Volvo og Scania... smiley Det er sgu trist... smiley

  • steffan D
    steffan D Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #4   15. apr 2014 Ja meget.. Men de finde vel ud af det..

  • #5   15. apr 2014 der var os problemer med de første fh fra 94.. de blev chippet for at få de hk de manglede

  • steffan D
    steffan D Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #6   15. apr 2014 Syndes bare så meget de kan i dag kan det ikke passe de lukke sådan noget ud af fabrikken ventilen har den også fået just for en mdr. Siden de stod også som hø og det ga 200 meter pr.liter så hvad giver de sidst 60 hk ikke

  • #7   20. apr 2014 Altså med en ny bil skal man være lidt varsom med at true med bål og brand. Jeg var tæt på det, og er glad for jeg ikke gjorde det. Okay, den rullefeltsmåling er så godtnok ikke i orden!.
    Men min begyndte først at trække som den skulle efter 100.000.
    0-10.000 skiftede den gear helt hen i vejret. heldigvis var det jo kun en måneds tid, og så blev det bedre.
    omkring 50-60.000 begyndte den at trække lidt bedre, og skiftede også lidt bedre, men først da den rundede de 100 trak og skiftede den sådan nogenlunde optimalt.


Kommentér på:
Trækkraft

Annonce