{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OOOPS broen var lav
  • #1   14. apr 2014 Hvis han havde sovet lidt længere, ville broen så være blevet højere smiley

  • #2   14. apr 2014 hmm.. underligt.. som det ser ud på billedet.. er bilen jo kommet under uden skade... det virker lidt spøjst at traileren pludselig, skulle være højere end bilen.

    (de er da ikke for smarte.. vi slører lige navnet på siden af traileren.. men glemmer adr. til deres net side... det er da meget dygtigt.)


  • #3   15. apr 2014 Af ren og skær nysgerrighed, men er den bil ikke et sted ude på forsiden? smiley

  • Nicklas N
    Nicklas N Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #4   15. apr 2014 Skinbjerg - er det denne du tænker på http://www.lastbilgalleri.dk/fotoalbum/off_topic/4094-nyt_job_

  • #5   15. apr 2014 Sjovt for jeg synes også den bil så meget bekendt ud... smiley

    Men Hyler, det er jo lige gyldigt de fleste ved det er en Freja trailer... smiley

    Men spørgsmålet er om de ter opretteren af den røde som har ført den, for så vidt jeg ved har han fået ny bil i mellem tiden... Han skulle vist have fået min gamle R560'er i weekenden, men om hvordan og hvorledes, ja det må vi vente i spænding med... smiley


  • #6   15. apr 2014 det er ikk samme bil vis i kigge ordenlig efter.. men mindre han har kommet ekstra klistermærker på bilen siden billederne herinde fra er taget

  • #7   15. apr 2014 Jeg kan så oplyse at det ER samme bil, men en anden chauffør...


  • #8   18. apr 2014 Det må da være en polak som har kørt den bil, for en dansk chauffør kan jo læse skilter med Norsk højde på, og jeg har selv kørt på den levering, og der er skiltet omvej og en dansk chauffør ville jo have den bog som man har I Norge med alle lave undegange og viadukter. Så det er vel en vognmand der bare vil spare penge og bruge en polak i stedet, så man ligger som man reder!!!

  • #9   18. apr 2014 Hvor er du klog Jan.....

  • #10   18. apr 2014 Nåå, ramte jeg plet??

  • #11   18. apr 2014 Jan K : Hvis du læser teksten, står der jo af det er en dansk chauffør, han er fra Nordjylland. Dette viser bare af danske chauffør er ikke et hak bedre end øst europæiske chauffører, de tror bare mere om sig selv, alle kan lave fejl, og alle gør det, lige gyldig din nationalitet.

  • #12   18. apr 2014 Stakkels chauffør, sådan en forkælet lille dansker der ikke kan læse, uha dada...

  • #13   19. apr 2014 Jess så er du heller ikk bedre end en øst europæer. Syntes du sku ringe til chefen og sige du vil arbejde for 30 kr i timen.

  • #14   19. apr 2014 Cajus: påstår heller ikke jeg er bedre end alle østeuropæer. Der findes gode danske chauffører og dårlige, og der findes gode øst europæiske chauffører og dårlige, man kan ikke skærer alle over i en kamp.

  • #15   20. apr 2014 Cajus, lønnen har jo som udgangspunkt intet at gøre med færdigheder, du ved lige så godt som mig at en normal familie i Danmark ikke kan leve på en timeløn der hedder 30 kr...

  • #16   20. apr 2014 Så er jeg en østeuropæer... Jeg har klaret mig rundt i hele norge uden den bog du omtaler Jan. Og jeg har faktisk også klaret det uden at skulle bakke tilbage fordi jeg var kommet til en lav bro/viadukt som jeg ikke kunne komme under. Jeg er sågar kørt under 3,9-broer uden problemer. Men det er vel også kun østeuropæere der gør den slags??

    Jeg vil lige tilføje at DSV, Freja og Kuehne & Nagel (bare for at tage nogle eksempler!!) kører med trailermodeller/fabrikanter som ikke helt kan overholde de 4 meter med en standard skammelhøjde. Hvis i lægger mærke til det, så rager de som regel altid et godt stykke op over, hvilket nok giver en totalhøjde på 4,15-4,20. Er bilen fejljusteret i puderne, så giver det yderligere højde osv osv osv!


  • #17   20. apr 2014 Morten, hvis du er af den forståelse at du er med i en konkurrence, måske du lige skal finde på noget andet. Jeg har kørt lastvogn siden FØR du var påtænkte, og jeg ved at du ikke engang kan klare dig uden hverken kaffemaskine eller køleskab...
    Og hav dog for pokker et målebånd med i vognen, og hvis du ikke ved hvilken bog jeg taler om, ja så burde du skifte job... så er det nok bare spørgsmål om tid inden du kommer galt afsted...
    Hav en god aften...


  • #18   20. apr 2014 Jeg har aldrig kørt Nord-Norge, men har dog været i Norge mange gange, jeg har til dato ALDRIG hørt om en specifik bog til Norges kørsel...
    Og Jan... ALLE kan klare sig uden kaffemaskine og køleskab, men hvorfor gøre det hvis der er et behov for det og et ønske...??

    Og JA! Du har med garanti kørt lastbil siden før min morfar kørte med petroleum under 2. verdens krig, men det rager mig langsomt, for det har INTET med sagen at gøre... det er ikke 1970 mere....


  • #19   21. apr 2014 Din sidste udtalelse Jan, siger mere om dig end om mig!! Jeg havde ellers en smule respekt for dig, men det faldt da HELT til jorden!!

    Du ved ikke en skid om hvor vidt jeg kan klare mig uden kaffemaskine eller køleskab. Hvis du virkelig vidste noget om mig, så kørte jeg faktisk 3 måneder i en bil uden nogen af delene. Men det var selvfølgelig nok bare mig der var så dum jeg ikke kunne finde det!
    I øvrigt har jeg altid et måleredskab med, og der ud over kender jeg mit køretøjs højde!!


  • #20   21. apr 2014 Ja ja, lad bare I drengerøve tro at I ved alt, også ser vi hvordan det går... sjovt at læse kommentarer til nogle som "Kalder" sig chauffører men ikke kan andet at skrive det...I er så forkælede at I så også har det fået indskrevet i en overenskomst, og så kan jeg godt forstå at vognmænd heller vil have en "Polak" til chauffør end nogen som ikke tager sit job seriøst nok alligevel til at hvide hvad en skal have det Norske vejvæsens bog om veje, vægte og bruger tilladelser i Norge for at undgå de aktuelle problemer.
    Nu findes disse oplysninger også tilgængelige på nettet. Kan godt forstå at Danske vognmænd vælger at IKKE bruge jer fjols, når han kan få de samme fjols til 30 kr timen fra polen. Desværre må jeg konstatere at i er årsagen til at Danmark har de problemer det har, for den arrogance og ligegyldighed i udviser for jeres job er en skam for yrket!!!
    Og jeg skider på om i respekterer mig eller ikke, for den respekt i viser for dette yrke er ynkelig, og jeg ønsker slet ikke jeres respekt, for den er totalt uden hengivenhed og stolthed, så skrid!!!
    Hav en dejlig dag!!!


  • #22   21. apr 2014 Jan K. Du er da det største fjols at høre på. Uden dig ville Danmark, og resten af verden, da HELT sikkert gå i stå.. Tusind tak for din eksistens. Klovn smiley

  • #23   21. apr 2014 Lige over Jay!!

  • #24   21. apr 2014 Frank nej det ved jeg. Og ved ikk lige hvor du vil hen med det.

    Jan k hvordan kommer du på alt det lort du hoster op. Hvis skal køre det op i en spids er det jo de gamle og erfarne der har været til og smadre det her erhverv. Men sikkert ikk dig for det er du da for dygtig til i guder du er da dummere og høre på end kuglestøderen.


  • #25   22. apr 2014 Jan K > Du har sgu alle dage været en skovl, egocentreret og en oppustet nar, du er et typisk eksempel på folk som ikke kan klare brugen af internettet, som en kammerat sagde forleden, "Der findes bare den slags mennesker som lige for tildelt 300% Rambo når de sidder bag skærmen!" og så dan en er du... Du er nul og niks, tag du bare din bog og stik så forøvrigt op hvor solen aldrig skinder, der bure være rigeligt med plads, sådansom du har lukket lort ud...

    Cajus > Eftersom du skrev at man skulle ringe til vognmanden og sige man kun ville have 30 kr/time...


  • #26   22. apr 2014 Frank det var Jess der skulle det. Prøv og læs den første kommentar han kommer med. Den var myntet på ham.

  • #27   22. apr 2014 Jo jo Cajus, den fangede jeg skam godt smiley Men det var jo lige som for at få en generel debat i gang på den.. smiley
    Men det skulle du jo SELVFØLGELIG ødelægge... smiley smiley


  • #28   23. apr 2014 .

  • #29   23. apr 2014 #28
    Endnu et intetsigende indlæg fra Jan K smiley


  • #30   23. apr 2014 Sorry Franck. Beklager jeg ødelagde festen. Men syntes så tilgængæld jan k reddede den lidt. smiley

  • #31   24. apr 2014 Haha Jay-Jay Det kan man da vist kun svare ja til... smiley

    Cajus > Det er der vist ingen tvivl om... Tit høre man jo om at det er dem som overhaler i forbudszonerne, dem som kører for stærkt , ja generelt dem som ikke gør alting efter bogen, som ødelægger branchen, i min verden er det den slags verdensmænd som ødelægger den... smiley


Kommentér på:
OOOPS broen var lav

Annonce