{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på flytning af kolonihavehus?
  • #1   3. feb 2013 Du skal nok regne med 1500,- måske lidt mere ville mit bud være smiley

  • Sune n
    Sune n Tilmeldt:
    feb 2011

    Emner: 1 Svar: 189
    #2   3. feb 2013 Jeg tror ikke, man kommer særlig langt for 1500 kr.. Ikke hvis man skal påregne, at det skal kranes på og af.. Så er det hvor tæt man kan komme på aflæsningstedet i forhold til hvilken kran der skal bruges.. Og evt hvor meget det hus nu overhovedet vejer.. Ved disse opgaver skal man helst ud og se på tingene, for overhovedet at kunne give en pris.. Men evt (link fjernet) ville kunne hjælpe..


  • #4   3. feb 2013 Hvor høj er sådan et hus mon???

  • #5   3. feb 2013 Det lyder meget billigt, har du en mail eller hjemmeside til stedet? Huset er 350 cm højt... Andre der kender en billig vognmand eller lign. Som kan fragte huset ? Send gerne en SMS på 29795732. Mvh Katrine

  • #6   4. feb 2013 så vil det blive dyrt at flytte den når den er 3,5 meter høj så skal den fragtes på lav blokvogn så det bliver nok hend af 750 i timen fra han køre hjemme fra til han er hjemme vil jeg sige at en vognmand vil tage for det


  • t j
    t j Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Svar: 6
    #7   4. feb 2013 Du kan bruge Johs. sørensen Århus 86 24 12 88

  • #8   5. feb 2013 men den højde på hus kan man ikke bruge alm transport som anden skrev smiley

    Så tør ikke sige pris på det


  • #9   5. feb 2013 Okay, vi har besluttet os for at skille det af, hvad ville det koster med en alm. lastbil som er min. 4,5 lang?
    Det skal køres 60 km.


Kommentér på:
Pris på flytning af kolonihavehus?

Annonce